Hvem skal på NURK førstkommende mandag?

Ja, hvorfor ikke legge det til en fredag ? Da er det vel flere tilreisende som har mulighet også ...
Så kan man forsette moroa på byen etterpå :D

+1 :)

Men, det passer vel hyttefolket ganske dårlig? :p

Fredag er ok for hyttefolket - det er bare snakk om prioritering, og det finnes neppe mange her inne som prioriterer hyttetur fremfor klokker :D

Værmelding sier regn i ettermiddag og min mc-tur til hovedstaden faller muligens i fisk :sad:

Fredag er ok for hyttefolket - det er bare snakk om prioritering, og det finnes neppe mange her inne som prioriterer hyttetur fremfor klokker :D

Værmelding sier regn i ettermiddag og min mc-tur til hovedstaden faller muligens i fisk :sad:

Jeg kan bekrefte at det regner. Ikke et vær jeg hadde kjørt MC i. (Nei, dette er ikke noe jeg sier for å lure deg unna NURK slik at jeg tørr å gå med finsko :p)

Jeg er da stuck i Sverige frem til i morgen, så jeg rekker desverre ikke Nurk idag. Kos dere og ta bilder :)

Skulle gjerne ha vært med på denne sammenkomsten, men tiden strakk rett og slett ikke til.

Krysser fingre og tær for at jeg får muligheten til å være med på neste NURK. Det så da riktig så bra ut! :)