Hva tror dere om denne?(trenger råd da jeg er på nippet til å kjøpe!:S) YMII WG

Det er greit å kjøpe en Orange Monster fra Hong Kong, men en YM fra en fremmed aussie tror jeg hadde stått over... Blir fort mye "styr". Et klokkekjøp bør ikke inneholde en nervetest og søvnløse netter! Dra til Haugesund og få kake på kjøpet istede :)

+11111111

Jeg blir svett i nevene bare av å lese denne tråden ;)
don`t do it - buy the seller not the watch som det så fint heter! og er noe for godt til å være sant osv...

+11111111

Jeg blir svett i nevene bare av å lese denne tråden ;)
don`t do it - buy the seller not the watch som det så fint heter! og er noe for godt til å være sant osv...

Enig med det du sier, men på den andre siden har jo selger vert veldig vennelig med å poste kopi av pass, og ikke minst bilde av ur og bokser med en lapp hvor han selv har skrevet ett tilfeldig ord jeg har valgt.

Det er utallige ting som sier NEI, men ett par fine som sier JA:) Ikke lett det her! hehe

Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen på dette, er vel, uansett bra tilbud eller ei, en god del penger å sende over "dammen"! Og er tilbudet veldig bra høres jo det litt merkelig ut også.. Hvorfor skal han selge den til lavere pris enn det han kan av få av andre til deg??

Jeg var oppe i samme situasjon for en god stund siden. Uret det var snakk om da var en Audemars Piguet til godt over 80k. Selger hadde 8 positive tilbakemeldinger på eBay, men det var også det. Jeg var selv i USA på den tiden og tok en råsjans rett og slett. Overførte pengene via bank wire og hadde to søvnløse netter før jeg mottok en pakke fra FedEx. Heldigvis inneholdt denne klokken - og handelen gikk veldig pent for seg. Dog vet jeg ikke om jeg hadde tatt den risikoen igjen..

Hva om du får selger til å kontakte Rolex AD i australia, og ber de sjekke klokken, så kontakter du dem og får en bekreftelse på at det er the real deal?

Og hvis man betaler dem en liten sum, kan det til og med hende at de kunne fått sendt den til deg også.

Det hadde vært et drømmescenario i en sånn situasjon ihvertfall.

At han hadde levert klokke til AD ferdig embalert osv, men ikke teipet igjen, så hadde AD bekreftet at den er ekte. De hadde beholdt den til han hadde mottatt penger fra deg, så hadde DHL el. kommet og hentet klokken hos AD for levering til deg.

Men som sagt, det er vel en utopi at de er så behjelpelige. Men kan jo hende at de hadde vært villge å gjøre det for noen aussie-dollars;)

Det er ihvertfall den eneste måten som hadde fungert for meg, hvis jeg hadde vært i din situasjon.