Hva skal man kjøpe til sin kjære - tråden.

GrimReaper

Støttemedlem
Medlem
30. des. 2016
Innlegg
5.773
Sted
Telemark
Det kan umulig bare være meg som sliter med å finne på noe kreativt hvert år når bursdagen til min kjære nærmer seg. Så tenkte det kunne være morsomt med en tråd til inspirasjon og for å få innspill til hva man kan finne på for å glede sin bedre halvdel.

Med det sagt så har jeg panikk og tar i mot all hjelp jeg kan få.

Storbyferie, fallskjermhopp eller doneringer til geitehold i Mongolia er ikke aktuelt. Ei heller klokke eller smykker, det har hun nok av.

Hun liker interiør, maling, tegning, klær. Osv...

Fyll på med gode ideer eller forslag, jeg er blank :)
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew
Hvis hun liker å tegne/male så hadde jeg kjøpt en fin fyllepenn (vannfast blekk), godt papir/bok og et bra akvarellsett.
Urban sketching.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
synes hun fortjener en appelsinskreller fra fabergé. dette 120 år gamle eksemplaret av sølv og emaljert guilloché er laget av antti nevalainen:

16A2CD64-D46D-4C0E-8BC2-AD6D1199E27A.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
hvis du gir et litt mer utfyllende hint angående maling/tegning, så kan jeg veilede omkring dette som ingen annen. prøv meg!

F82613E2-3E45-4BC6-ACE8-4CACEA5C9238.jpeg
 
Det går mest i blyanttegning. Portretter osv. Men hun har det meste hun trenger. Jeg tror ikke hun helt ser verdien i vintage/samlerobjekter sånn som jeg gjør. Vi er litt ulike der.

jeg forstår. da støtter jeg forslaget fra @Trulle75 angående stolen ekstrem - ekstremt kul & interessant, og ikke minst god. som peter opsvik sa: den mest behagelige sittestilling er den neste :)

ps: som en personlig bonusgjenstand kommer du likevel ikke utenom den optimale blyantspisser, klassikeren fra caran d’ache, som ikke bare er fin, men i høyeste grad funksjonell. selges bl a hos norway designs.

C511E044-3B2F-4145-87BA-01B5C19CBB8B.jpeg
 
jeg forstår. da støtter jeg forslaget fra @Trulle75 angående stolen ekstrem - ekstremt kul & interessant, og ikke minst god. som peter opsvik sa: den mest behagelige sittestilling er den neste :)

ps: som en personlig bonusgjenstand kommer du likevel ikke utenom den optimale blyantspisser, klassikeren fra caran d’ache, som ikke bare er fin, men i høyeste grad funksjonell. selges bl a hos norway designs.

Vis vedlegg 302062
Den var lekker! Har du en link til hvor man får kjøpt den?