Hva kjøper du for 200 000 kr?

Av de to hadde det nok blitt Reversoen.
Om jeg hadde 200 000 for hånden og skulle kjøpe meg én klokke, hadde det nok blitt en Ulysse Nardin Marine Chronograph, og så brukt det som måtte være til overs på noe annet fjas.
Watches_950x950_1533-150_E0.png
 
Jeg får lyst til å si Omega kun for å være litt kontrær, men herre – Reversoen er perfekt.
:)
 
Jeg får lyst til å si Omega kun for å være litt kontrær, men herre – Reversoen er perfekt.
:)

Ja, jeg er litt der også. Fordi det er så mange som ville ha valgt reversoen så har jeg litt mer lyst å Omegaen... Hjerte vs hode. Egentlig har jeg lyst på en small second power reserve med hvit skive i metall, men den versjonen eksisterer ikke ennå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Omega blir også mitt valg. Runde klokker er penest. Bare et personlig følelse... Men det er jo det det dreier seg om.

7
 
Helt enig. Har selv en VC Traditionnelle, den ligger vel på veil 218k så tror jeg hadde vurdert å strekke meg til noe slikt i stedet. En Omega kan ikke sammenlignes med en klokke som f.eks. denne i min bok… - og JLC er «innafor»;)
 
Av de 2 nevnte reversoen, selvom de fyrkantede klokkene ikke har vokst på meg ennå, liker ikke. Men kanskje dette er stundens øyeblikk. Haha, personlig hadde det blitt skydweller stål med blå skive
 
Det blir en H.M&Cie Heritage Center Seconds blå for meg.

Hvis Bjerke tillater meg å kjøpe den...:rolleyes::LOL:

H.-Moser-Cie.-Heritage-Centre-Seconds-Funky-Blue-2.jpg

moser.jpeg