Hva fikk du til jul?

Medlem
26. aug. 2009
Sted
Oslo
Er det noen av karene som har fått noe klokkerelatert til jul?
Jeg var så heldig å få et klokkeskrin fra Santini, med plass til 5 ur og noen mansjettknapper.

Klær, mer klær og en deodorant :p

Jeg tok heldigvis saken i egne hender og kjøpte meg en Breitling Super Avenger for en ukes tid siden!

Jeg fikk denne, en Mont Blanc Rollerball :mrgreen:
IMG_4898.jpg

Ikke noe klokkerelatert, men mange gode bøker, gavekort og opplevelser. Min kjære har gitt meg en haug med gavekort på aktiviteter alt fra felles tur på Huysman Karting via konsert og stand-up til barbering hos Geo F Trumper i London. Heldigvis falt armbåndet med perler og hvitt gulll i smak :mrgreen:

Ikke noe klokkerelatert her heller, men fikk en blant annet en Peugeot pepperkvern som trigger litt de samme sansene som en klokke av god kvalitet :D

PM20378_large.jpg

Fikk som Juice også Peugeots kvern, en for for salt og en for pepper. Kvaliteten er utvilsomt god. Dernest blant annet en skarp og fin tysk kjøkkenkniv, noen sokker og litt kontanter som snart vil materialisere seg i et par klappskøyter..!

Adio: Skikkelig monster klokke.. pass på at du ikke slår ned noen med den. :D
Utrolig fet klokke, grattis !!

Kona slo faktisk til med en bunke med de nyeste katalogene av diverse merker pakket rundt en klokkeboks i skinn med plass til åtte klokker av litt større diameter... God bless her................ :D