Hva fa.. er poenget med Rolex

Best med sapphireglass? Tja det kommer an på hva man legger vekt på, mange vil si at det er "best", jeg har selv en Rolex 5513 som jeg bl.a valgte nettop pga at den ikke har safirglass men derimot plexiglass.

Har også en Omega moonwatch med plexiglass. Plexiglass er penere etter mitt syn, knuses ikke på samme på som safirglass, riper kan lett polere ut og det er mye lettere/rimeligere å bytte.

Muligens Rolex er bra klokker......Men du verden hvor de har sovet i timen hva gjelder lenker til signaturklokker som Sub og dssd. Rett og slett pinglete og underdimensjonerte:(

Muligens Rolex er bra klokker......Men du verden hvor de har sovet i timen hva gjelder lenker til signaturklokker som Sub og dssd. Rett og slett pinglete og underdimensjonerte:(

Motsatt, @Phenix. De andre er overdimensjonerte ;)

Redigert av en moderator:
Best med sapphireglass? Tja det kommer an på hva man legger vekt på, mange vil si at det er "best", jeg har selv en Rolex 5513 som jeg bl.a valgte nettop pga at den ikke har safirglass men derimot plexiglass.

Har også en Omega moonwatch med plexiglass. Plexiglass er penere etter mitt syn, knuses ikke på samme på som safirglass, riper kan lett polere ut og det er mye lettere/rimeligere å bytte.

Å ikke minst slipper man fett merkene på plast iforhold til safirglass.

Motsatt, @Phenix. De andre er overdimensjonerte ;)
Liker din tilnærming og innfallsvinkel på nevnte problemstilling :).....Men er totalt uenig ! Proporsjonene på kassen jamfør lenken er feil !
Men vi godtar og tilgir det vi elsker,samt noen skavanker,-da det tross alt er det indre som teller....Jada sikkert ;)
Men for all del,bra at vi er forskjellige.

Redigert av en moderator: