Hva er Rado´n min verdt?

Medlem
29. nov. 2013
Innlegg
0
hi my fellow watch enthusiasts :p

Jeg trenger litt hjelp fra dere. Fikk en Rado Centrix Diamonds klokke i gave noen år tilbake. Uken før jeg fikk klokken, kjøpte jeg selv drømmeklokken, en Omega Seamaster. Av den har klokken kun blitt brukt 2 ganger, og det var bare i noen timer av gangen, derfor fremstår klokken som helt ubrukt, uten noen bruksmerker.
Denne flotte klokken fortjener å bli brukt, og jeg har derfor bestemt meg for å selge den, men hva er en slik klokke verdt på bruktmarkedet? Tenkte jeg skulle høre med dere før jeg legger klokken ut for salg.
Takker på forhånd ;)

cat_centrix_115_0929_3_071.png
 
Redigert:
Gjorde et rask søk og ser at at jomashop selger de nye for 700 dollar så vil tippe et godt stykke under det.

Prøv google og chrono24
 
Gjorde et rask søk og ser at at jomashop selger de nye for 700 dollar så vil tippe et godt stykke under det.

Prøv google og chrono24


Jomashop kan ikke være en seriøs side? var inne og tittet litt på siden nå, og det er jo helt syke priser på Omega og Rolex :eek: Sjekket chrono24, og der var prisene noe helt annet enn 700 dollar, noen andre som har bedre peiling?
 
Jomashop kan ikke være en seriøs side? var inne og tittet litt på siden nå, og det er jo helt syke priser på Omega og Rolex :eek: Sjekket chrono24, og der var prisene noe helt annet enn 700 dollar, noen andre som har bedre peiling?

Jomashop regnes nok for å være en seriøs side:) Mange her inne (meg selv inkludert) har handlet der. Når jeg søkte på det ref.nr. du skrev så fikk jeg en pris på $999 for ny klokke og så må man legge på mva ved evt kjøp.
 
Jomashop regnes nok for å være en seriøs side:) Mange her inne (meg selv inkludert) har handlet der. Når jeg søkte på det ref.nr. du skrev så fikk jeg en pris på $999 for ny klokke og så må man legge på mva ved evt kjøp.


Fant klokken min på Thune.no akkurat nå til 14 750kr, var ikke klar over at den var verdt såpass mye. Så istedenfor å selge den for et par tusenlapper, tror jeg at den heller bare får samle støv i klokkeboksen :p
Og på Rado sin offisielle amerikanske nettbutikk ligger den på 1500dollar, så prisen til Thune høres fornuftig ut.
Takker uansett for svar ;) Much appreciated :)

http://www.thune.no/produkter/rado-centrix-3
 
Er noen som la ut en lik for 10k på "klokkeriet" på fb i dag, så om den blir solgt vet du ca hvor mye du kan forvente