- Medlem
- 26. juli 2010
Når det gjelder klokker i øvre prissjikte (De fleste merkene har spesielt eksklusive modeller, men tenker på de merkene som utelukkende har dyre modeller) virker det som "den harde kjernen" her på sonen sverger til (Selvfølgelig) PP men også AP og eventuelt VC og kun disse 3. For meg virker det som at mest aktive brukerne her har generelt meget konservativ klokkesmak og helst ønsker seg flest mulig forskjellige årsmodeller av submariner og speedy pros
for å kunne diskutere hvilket år fontene på skiven endret seg og den sjeldne utgaven med rød sekundviser osv. (Selvfølgelig satt på spissen, ikke meningen å være ufin tross alt spøkefullt ment) 
Har ikke sett en eneste Hublot blitt nevnt eller diskutert her inne. Hva mener medlemmene ? Nå vet jeg ikke hvordan Hublot stiller seg når det gjelder "in-house", historie osv men. Har en kompis som har en King Power med karbonskive, jeg syntes denne klokken kanskje er vel så kul som en AP RO (Og heller ikke helt ulik i typen design i mine øyne). Eller hva med Big Bang rosegull som Hennie bruker i Jo Nesbøs "Hodejegerne". syntes kombinasjonen med gullet og de svarte detaljene er knalltøft.
Hva mener dere?
Har ikke sett en eneste Hublot blitt nevnt eller diskutert her inne. Hva mener medlemmene ? Nå vet jeg ikke hvordan Hublot stiller seg når det gjelder "in-house", historie osv men. Har en kompis som har en King Power med karbonskive, jeg syntes denne klokken kanskje er vel så kul som en AP RO (Og heller ikke helt ulik i typen design i mine øyne). Eller hva med Big Bang rosegull som Hennie bruker i Jo Nesbøs "Hodejegerne". syntes kombinasjonen med gullet og de svarte detaljene er knalltøft.
Hva mener dere?