Solgt Hublot Big Bang Integral Time Only

Medlem
30. juni 2013
Sted
Asker
Hei!

Jeg legger nå ut litt forskjellige klokker for salg, da jeg har besluttet å ta litt "fri" fra klokker en stund fremover (beholder et par stykker). Dette fordi klokker tar mye av tiden min, på godt og vondt, og jeg ønsker å fokusere på andre ting. Ja, et tips vil selvsagt være å legge dem bort i skuffen og ta de frem om en tid, men jeg ønsker heller å selge, og eventuelt kjøpe noe annet i fremtiden. Det virker for meg som at jeg synes jakten på neste klokke og tiden frem til den er i min hånd er mer spennende enn når selve klokken har kommet i mine hender. Derfor velger jeg å ta en pause.

Selger her en Hublot Big Bang Integral Time Only. Denne er ikke så Big.. 40mm og syltynn. Men likevel del av Big Bang serien til Hublot. Ny modell i 2022 og kjøpt av meg i 2023. Den heter Time Only, men jeg har klart å finne en dato på den.. skal få gitt beskjed til Hublot ;). Klokke og lenke er av titan, så den veier omtrent ingenting. Innsyn bak. Zenith urverk. Lenken er helt rå. Vil anbefale å prøve denne på armen! Jeg har brukt den ca 4-5 dager etter at jeg fikk den.

Veil på denne er 206K. Jeg legger den ut for 105K nå, som gir meg et pent tap.. Jeg tar også bud selvsagt.

Hublot-Big-Bang-Integral-Time-Only-6.jpeg
75394.jpeg
Hublot_Big-Bang-Integral-Titanium_456.NX_.0170.NX-LS-Horizontal1-4.jpeg
IMG_9768.jpeg
IMG_9769.jpeg
IMG_9780.jpeg
IMG_9751.jpeg

Redigert: