Hotell i Singapore ?

Medlem
30. mars 2010
Innlegg
1.049
Sted
Norge
Hei !

Skal en tur innom Singapore 3 døgn senere denne måneden. Trenger tips til hotell i budsjett klassen. Tenkte på Raffles med en gang, men nøyer meg med en tur innom for en kopp te/GT. Har også fått tips om Fairmont, men kjenner at et blir litt dyrt.

Noen som har forslag til et budsjett turist hotell i singapore ? Vi er tre voksen, kone og voksen ste-datter, så vi må ha ok standard.

...hvis det er noen Rolex AD'er som er verdt å besøke, så tips gjerne om det og :)
 
Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg, men jeg har bodd på The quincy hotel to ganger sist år og var meget fornøyd!

Her får du både frokost, lunsj, cocktails og middag/kvelds inkludert i prisen! Minibaren er også gratis(Ikke veldig spennende). Ligger også sentralt til rett ovenfor Orchard Road som er stappet med ur i alle klasser(Her er det vanvittig mye flott, men DYRT:cool:)

De har også gratis transport en vei til flyplassen.

Stilig er det og!

HP-8489153482094811162y7906_G.jpg


ser ut til at prisene starter fra rundt 1500,- kanskje ikke budsjett men ikke en upris heller må jeg si :)
 
Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg, men jeg har bodd på The quincy hotel to ganger sist år og var meget fornøyd!

Her får du både frokost, lunsj, cocktails og middag/kvelds inkludert i prisen! Minibaren er også gratis(Ikke veldig spennende). Ligger også sentralt til rett ovenfor Orchard Road som er stappet med ur i alle klasser(Her er det vanvittig mye flott, men DYRT:cool:)

De har også gratis transport en vei til flyplassen.

Stilig er det og!

HP-8489153482094811162y7906_G.jpg


ser ut til at prisene starter fra rundt 1500,- kanskje ikke budsjett men ikke en upris heller må jeg si :)


Ser fristende ut, dette er en del av en 3 ukers tur, med hotell og mat i 3 uker så flyr pengene fort Prøver å finne noe ned mot 7/800, kr ....
 
Bodde på Mandarin Oriental sist jeg var der og betalte ca. 1700 per natt inkludert frokost - ordnet meg corporate rate selv om jeg var på ferie.

Hoteller som Swissôtel The Stamford, Pan Pacific og Meritus-hotellene er noe rimeligere, men holder likevel høy standard.
 
Og Swissôtel kan friste med New Asia Bar. Ett av de kuleste utestedene i Singapore!

Ser forøvrig at Pan Pacific tar ca 400SGD (2000kr) natten for ett rom med dobbeltseng. Du trenger ikke bo oppi Orchard Road forøvrig da taxi er grisebillig og MRT (tuben) er uhyre effektiv..