Hjelp til valg av diver.

Steinhart har mange fine sveitsiske dykkere godt under 5000,- (ca 3200 ink mva). De minste er vel 42mm. Ocean 1 er veeeldig likt Rolex i design, såkalt homage, vet ikke om du ser det som en fordel eller en ulempe. Det er litt forskjellig fra person til person. I steinhart klokkene sitter det gode pålitelige eta verk, vil tro det er samme verket i de som i Longines, ETA 2824 hvis jeg ikke husker feil, de har også Ocean 2 som er mere eget design..

Taucheruhren - Steinhart Watches - exklusive Uhren für Liebhaber

Redigert:
p303_i934_glycine-combat-combat-sub-automatic-specials.jpg

Combat SUB Specials (Lagervare) - Glycine Watch, Swiss Automatic Watches, Airman, Incursore, Lagunare, Combat, F104
Liker denne.

Takk for svar og god info om urverka :)

Steinhart og Glycine er to navn som segler opp. Ønsker stål, ikkje skinn eller tøy på lenka, so steinhart ser ut til å vere det enkle valget. I prisområdet her tenker eg ikkje so mykje på om det er kopiert eller egendesign. Syns uansett rolex klokka er kopiert av mange sjølv om eg ikkje har peiling på forskjellane og ka som meines med homage.

Finner ikkje forhandlere på kreta, nåken som veit ka merker eg kan forvente å finne der? (Nåken er allerede nevnt)

PhSeiko

Nettopp tilbake frå Kreta. Var ein tur innom Rolex forhandleren der nede, med mange feite klokker, desverre over mitt budsjett. Dama som låste meg inn var hyggelig og imøtekommande og gjorde sitt beste for å låse eit salg. Eg fekk derfor sett og prøvt litt forskjelligt der som var interesant Rolex, Tudor, Tag, Victorinox. Hadde Victorinox 500 klokka på neven, og alt med den var rått, men litt for stor for min del. Ivertfall enn so lenge.
Sleit litt med å finne alle butikkane der i og med det var kort tid og mange i følget. Ikkje so lett å forsvare tidsforbruket mitt i alle butikkane der eg kun sikler over feite klokker mens resten av gjengen sliter med å forstå at klokker kan koster meir enn eit par tusen....

Klarte alikevel å svi av eit par tusen og eit stort glis etter å ha brukt pengane... Litt merkelig det der..

Var innom ein anna butikk og, der eg fant den eine klokka eg har her i tråden, anne andre var det problemer å finne på den korte tida eg var i chania, men slo ivertfall til på denne og er godt fornøgd med den. Har no ei klokke for sommaren, satser på at den innfrir og dens 300m held til mitt bruk. Var ikkje djupare enn 5m meter på kreta og det er vel ikkje fare for djupare dykk i norge ivertfall :p