Hjelp til å finne en Panerai

PAM 510 ser jo ut til å ha alt man kan ønske seg... En 111 med in-house movement (veldig forenklet selvsagt)!

Denne ville vært perfekt for meg... :)

+1 :) har litt blande følelser da det kommer til panerai, men må jo selvfølgelig prøves!

Ble forelsket i @Yallaboy sin 372 da jeg prøvde den på urmakerkurset, men så var det prisen da.... jeezzzz! :)

En 510 tror jeg kunne vært en fin PAM for meg.
Eller havner jeg på en Tudor BB?

Livet er vanskelig til tider.

Redigert av en moderator:
+1 :) har litt blande følelser da det kommer til panerai, men må jo selvfølgelig prøves!

Ble forelsket i @Yallaboy sin 372 da jeg prøvde den på urmakerkurset, men så var det prisen da.... jeezzzz! :)

En 510 tror jeg kunne vært en fin PAM for meg.
Eller havner jeg på en Tudor BB?

Livet er vanskelig til tider.

En liten rettelse. :)

Jeg hadde med en 312, det var Minuteman som hadde 372.

Jeg kjente hjertet hoppet over et slag da jeg prøvde den på armen. Den var aldeles nydelig! :)

Tudor BB er heller ikke å kimse av, har blitt utrolig glad i min. Den ser veldig flott ut i forskjellige lys, vakkert spill i viserne og skiven. :)

En liten rettelse. :)

Jeg hadde med en 312, det var Minuteman som hadde 372.

Jeg kjente hjertet hoppet over et slag da jeg prøvde den på armen. Den var aldeles nydelig! :)

Tudor BB er heller ikke å kimse av, har blitt utrolig glad i min. Den ser veldig flott ut i forskjellige lys, vakkert spill i viserne og skiven. :)

Åååååååå... da skjønner jeg! Uansett eier; fin var den!

Det som først "tok meg" med BB`en var ikke den røde bezelen, eller visere i gull. Men kassa. De linjene, og den supre kvalitetsfølsen. En BB må jeg bare ha en gang!

Men nok off-topic! :)

Hvordan går det med PAM-prosessen @runes? Har du bestemt deg for og betalt inn depositum på 510 ennå? Eller har du kanskje bestemt deg for noe annet? :)

Hvordan går det med PAM-prosessen @runes? Har du bestemt deg for og betalt inn depositum på 510 ennå? Eller har du kanskje bestemt deg for noe annet? :)

Jeg er fortsatt rimelig sikker på at 510 blir min første Panerai, men jeg har ikke betalt inn noe depositum. Vil gjerne prøve den ordentlig før jeg bestemmer meg. Basert på bilder og generelle specs må jeg imidlertid si at (for meg) er det den perfekte Paneraien. :)