Hjelp med Rolex

Medlem
13. mai 2016
Innlegg
13
Sted
bangsund
Hei. Er det noen som med bakgrunn i disse bildene kan si noe om denne klokken? Ekte, antatt verdi, osv? Ingen boks eller papirer tilgjengelig.
 

Vedlegg

  • IMG_20171225_224255.jpg
    IMG_20171225_224255.jpg
    86,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_20171225_221915.jpg
    IMG_20171225_221915.jpg
    140,5 KB · Visninger: 0
Jeg er langt fra noen ekspert, men synes plasseringen av diamantene ved indeksene var litt 'off'...

Hva vet du om opprinnelsen/historien til klokken ? Ofte vil dette være med å styrke antagelser denen eller andre retningen.

Edit: Slått på målstreken :)
 
Hei. Er det noen som med bakgrunn i disse bildene kan si noe om denne klokken? Ekte, antatt verdi, osv? Ingen boks eller papirer tilgjengelig.
Du ser vel at diamantene har forskjellig avstand til timemarkørene, feks kl 11 og 1. Og datoen er skeiv.
 
Fake verd 0:-

Var som antatt da.

Jeg er langt fra noen ekspert, men synes plasseringen av diamantene ved indeksene var litt 'off'...

Hva vet du om opprinnelsen/historien til klokken ? Ofte vil dette være med å styrke antagelser denen eller andre retningen.

Edit: Slått på målstreken :)

Er bare blitt fortalt at den er "nedarvet", noe jeg ikke stolte på da de andre klokkene i samlingen var billige.

Du ser vel at diamantene har forskjellig avstand til timemarkørene, feks kl 11 og 1. Og datoen er skeiv.

Det så jeg ikke, da jeg ikke vet hva jeg skal se etter mtp Rolex. Men takk for hjelpen.