Helt ny versjon av Pie-Pan!

Mister noe av det diskrete og understated som originalen har,
Kohe sa det dog fint at den kanskje vokser ... greit å gå inn med åpent sinn :)

Tror at man må klare å løsrive mindsettet fra "den gamle"... Dette er da en lekker klokke som står på egne ben?

Den står definitivt på egne ben, det skal den ha. Det koker bare ned til om det nye designet faller mindre, like bra eller bedre i smak enn det gamle. Og akkurat det er jo heldigvis en subjektiv greie. For meg er det hovedsaklig én ting som kludrer det til, og det er disse polerte klossene på bezelen. De er designmessig unødvendige IMO, og klokken hadde vært renere i linjene (mer klassisk) og penere uten.

Det sagt, om noen faller pladask for denne så vil jeg ikke ha problemer med å forstå det. Gleder meg forøvrig til å se "live" bilder av den, kanskje skifter jeg mening slik som med sky-dweller. :eek:

Redigert:
Forbeholder meg retten til å ombestemme meg, men denne når ikke den gamle Connien opp til knærne.

Mulig at boenna_69 har helt rett i at den ikke skal sammenliknes med den gamle, men for meg-som virkelig så frem til en nytolkning av den klassiske Pie-Pan, så var dette skikkelig nedtur:(

Kassen synes jeg faktisk er ganske lekker. Sitter og glor på bildet og prøver å se for meg hvordan den hadde sett ut med en helt ren, børstet bezel uten tall eller klosser på sidene. Tror det kunne blitt helt rått. :eek: