Selger en lite brukt Helson Shark Diver i meget god tilstand, som holder tiden godt. Klokken er kjøpt 29 juni 2015. Kassen er i messing, noe som betyr at den over tid får en fin patina (som selvsagt er enkelt å reversere med enkle husholdnignsartikler, om det skulle ønskes). Alle bildene er tatt i naturlig dagslys, i dag. Kommer på behagelig silikonreim, og boks/garantikort, samt verktøy for å skifte reim medfølger.
Det aller kuleste med denne klokken er selvsagt fargespillet i MOP skiven, som er umulig å vise på bilder. Klokken får mye oppmerksomhet, og er perfekt som en sommerbeater/badeklokke etc. Jeg er egentlig veldig fornøyd med denne, men selger nå for å gå til innkjøp av en Helson Skindiver.
Klokken kan ses/overleveres i Oslo, eller sendes for kjøpers regning ved forhåndsbetaling. Prøver meg på det jeg mener klokken er verdt, som er 2900,-
Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål!
Det aller kuleste med denne klokken er selvsagt fargespillet i MOP skiven, som er umulig å vise på bilder. Klokken får mye oppmerksomhet, og er perfekt som en sommerbeater/badeklokke etc. Jeg er egentlig veldig fornøyd med denne, men selger nå for å gå til innkjøp av en Helson Skindiver.
Klokken kan ses/overleveres i Oslo, eller sendes for kjøpers regning ved forhåndsbetaling. Prøver meg på det jeg mener klokken er verdt, som er 2900,-

Redigert: