Harryklokka

Invicta-eiere som atpåtil skal påberope seg WIS-dom.
Du finner dem på internettet der ute.:oops:

Tror du Rolex kan være mer Harry enkelte steder i landet? F eks.; Rolex Oslo = lite Harry. Rolex hemsedal = ekstra lite harry. Rolex Jessheim = harry

Om Rolexen i seg selv er mer eller mindre harry på forskjellige steder av landet er jeg usikker på, men selve Rolex-eieren kan nok bli oppfattet som harry avhengig av hvor han går med den. Og dette kan det nok differensieres selv innad i Oslo.

Eddie Izzard kom en gang med teori om at kulhet som egenskap ikke var en lineær, men sirkulær. Hvor man hadde kul, veldig kul, hipp, groovy og rasshøl på rekke og rad. Men at de veldig kule ikke var klar over hvor nært de egentlig var å se ut som rasshøl. Rent teoretisk tror jeg man kan gå med akkurat den samme klokka i forskjellige bydeler og bli oppfattet ganske annerledes av det øvrige klientellet.

- To tone Sub på Mr. Bay Tjuvholmen: "Du er sykt in, og åpenbart en mann av excellent wealth and taste."
- To tone Sub på Vegan Loving Hut Grünerløkka: "Herregud. Du er så materialistisk og harry."
- To tone Sub på Oslo Kebab & Pizzahus Grønland: "Fet klokke, bror! Er den ekte?"

Som en som kommer fra et sted hvor Jessheim var å regne som den nærmeste "byen" vil jeg påstå at det egentlig ligger i skjæringspunktet mellom først- og sistnevnte. Enkelte vil nok kjenne igjen Rolexen for det det er, mens andre kanskje bare vil tro at det er en jålete Certina.

Redigert:
invicta-17348.jpg

Russian diver, 54 mm. På salg hos Urverket...

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Har fått med meg disse utrolig harry "Svenske tilstander" ved noen anledninger. Det neste blir vel at "bratzene" knuser Patek'n bare for å vise at de har råd til det.:mad::confused:
Dette minner meg om en episode i realityserien Muldvarpen som gikk på TVNorge for en god del år siden. Der fikk de et utvalg Rollex klokker hvor noen var ekte og andre var fake. Og så skule de knuse de som dem trodde/mente var fake. Gjorde de rett fikk de økt premiesummen.

• Liker
Reaksjoner: Grendel