Har noen erfaringer med denne selgeren?

Jeg tror det er en du ikke vil handle med. Ganske sikker på at det dukker opp et annet navn om han svarer deg på mail.
 
I annonsen står det jo ikke noe navn, og på mail får jeg selgerens fulle navn. Klokkene ser også ok ut. Har du erfaringer som tilsier at noe er galt med seriøsiteten til selger?
 
@Mathfjeld @mikkemus23

Er det mulig å få litt utdypning av hvorfor man bør ligge unna? Fra andre har jeg hørt at dette er en seriøs selger.
 
Redigert av en moderator:
@iveland

Enig i at selger Christofer (sic) er fishy ut i fra maildiskusjonen din, men her er det vel snakk om selger: "k m" (Rolex daytona norskjøpt 03 - FINN Torget)

Er det noen indikasjoner på at "K m" er samme tre/firehodede troll som har vært diskutert tidligere?

Bare så det er sagt så har jeg aldri handlet med KM, og aner ikke noe om han.
 
Redigert av en moderator:
Såvidt jeg vet er IKKE Km og det utestengte medlemmet det refereres til samme person.

Vær forsiktig med å trekke slike raske slutninger...

Det er dermed ikke sagt at Km er en redelig selger, men det er det jo bare å finne ut av.
 
Dette er ikke samme personer nei. Men jeg anbefaler deg likevel å google navnet på denne selgeren for litt mer info. (Noe som bør gjøres i alle tilfeller)
 
Jeg finner ikke noe ved googling. Uansett, denne tråden har sådd tvil hos meg, og da styrer jeg unna.

Hva er greia med linken jeg ikke kom inn på? Finnes det underfora som er lukket? Hva skal til for å få tilgang der?
 
Beklager, teksten kom ikke med i posten min.

@Juice, @Rød, @Santos-Dumont og @fasteddiefelson. Det var ingen påstand, bare et svar og en bekreftelse til @Mathfjeld sin post om at det kan dukke opp andre navn når man får svar på eposten. Ref. linken jeg postet.

Prøvde ikke å hekte enda et hode på trollet.
 
Redigert av en moderator:
Jeg finner ikke noe ved googling. Uansett, denne tråden har sådd tvil hos meg, og da styrer jeg unna.

Hva er greia med linken jeg ikke kom inn på? Finnes det underfora som er lukket? Hva skal til for å få tilgang der?

Det er Salon Privé. Et lukket forum hvor du får tilgang når man er støttemedlem:)
 
Jeg har handlet et ur av han ved en tidligere anledning. Jeg møtte han f2f og fikk et godt inntrykk av selgeren, og uret sto til forventningene. Ut i fra min erfaring, kan jeg ikke annet enn å anbefale han.
 
Jeg har hatt en meget dårlig opplevelse med denne selgeren. Ble enig om kjøp av klokke (fra meg) og for å gjøre historien veldig kort så har han to ganger lovet å ha satt inn penger til meg... som har endt med verdens dårligste unnskyldninger om hvorfor ikke han har gjort det. Jeg gikk i den eldste fellen som finnes, for jeg kjøpte ny klokke før pengen var på konto for jeg trodde han skulle holde det han lovet.
Ble selvfølgelig ikke noe deal med han.

TM
 
Jeg har også gjort handel med vedkommende.

Avtalte å møtes på Oslo Plaza, hvor jeg bodde under mitt Oslo besøk.
Jeg rakk omtrent ikke å sende sms med spørsmål om når kan kunne komme før han plutselig sto nede i resepsjonen :)

Vi satte oss ned og pratet litt, vedkommende virket å ha god peiling og var veldig hyggelig.
Jeg tafset litt på den aktuelle klokka det var snakk om å gjøre en handel med, og denne sto til forventningene.

Det ble handel.

I etterkant fikk jeg e-post med en enkel bekreftelse på at han hadde solgt meg den aktuelle klokken.

Alt i alt en svært positiv opplevelse.
 
K m

Virker som det er k malik det tales om her? i så fall har jeg møtt ham personlig en gang i porsgrunn for klokkedeal med innbytte. alt var iorden der. svært ryddig med kjøpskontrakt og alt sammen. positiv opplevelse og ny klokke på armen på vei hjem...