Hageskap

Medlem
27. des. 2014
Innlegg
714
Dama har funnet ut at det er morsomt å bygge hageskap. Men det begrenser seg fort kor mange me har behov for sjølve. :)
Så ho lurer på å legge noen ut for salg på finn og FB grupper, men aner ikkje ka som er fornuftig pris å ta..
Så spørsmålet mitt er, ka ville du ha gitt for eit slikt skap vis du skulle hatt?
Størrelsen er 120x60x90 og det er materiell, skruer og slikt for ca. 500kr i det.
DSC_1097.JPG
 
Materialkost må da vel være greit? Problemet er at de er lett å finne i butikk til under den materialkosten du skisserer. Hvis jeg hadde lagt inn en bestilling med spesialmål, ville jeg glatt betalt godt for godt håndverk! Møbelsnekkere er ikke billige, og det skjønner jeg godt!!

Mye godt i det svaret, men tror du skjønner :D
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83
Materialkost må da vel være greit? Problemet er at de er lett å finne i butikk til under den materialkosten du skisserer. Hvis jeg hadde lagt inn en bestilling med spesialmål, ville jeg glatt betalt godt for godt håndverk! Møbelsnekkere er ikke billige, og det skjønner jeg godt!!

Mye godt i det svaret, men tror du skjønner :D

Takk for bra svar :)

Du må ha bedre butikker enn oss, for vi fant ingenting og enda difor opp med å lage sjøl.
Bonusen var jo at madammen fant ut at det var morsomt å lage ting :)
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ