Hva kan man si.. WOW! Gratulerer!!
M mrrockbell Medlem 17. juni 2013 Innlegg 57 Sted Oslo 3. mars 2014 #46 Hva kan man si.. WOW! Gratulerer!!
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 5. mars 2014 #47 akr skrev: Gratulerer! 3x GS utgjør en rimelig syk unboxing Klikk for å utvide... Tusen takk, sykt godt å bli kalt syk, WHAHAHAHAHAHAH!!! (Høy gal latter ) Todda skrev: Fantastisk dikt og utrolige klokker. Jeg har suglet på alle tre på nettet. Nydelige. Gratulerer (men å kjøpe tre GSer på en gang ER galskap . Todda Klikk for å utvide... Tusen tusen takk Todda, du har rett, det er galskap og jeg er gal. acnorway skrev: And the saga continues Gratulere med enda to herlige Gs Klikk for å utvide... skjerpings, acnorway, det var tre herlige GS'er, men det var kanskje en du ikke likte? mrrockbell skrev: Hva kan man si.. WOW! Gratulerer!! Klikk for å utvide... Hva kan jeg si...WOW! Takk!! mrrockbell har helt rett!!
akr skrev: Gratulerer! 3x GS utgjør en rimelig syk unboxing Klikk for å utvide... Tusen takk, sykt godt å bli kalt syk, WHAHAHAHAHAHAH!!! (Høy gal latter ) Todda skrev: Fantastisk dikt og utrolige klokker. Jeg har suglet på alle tre på nettet. Nydelige. Gratulerer (men å kjøpe tre GSer på en gang ER galskap . Todda Klikk for å utvide... Tusen tusen takk Todda, du har rett, det er galskap og jeg er gal. acnorway skrev: And the saga continues Gratulere med enda to herlige Gs Klikk for å utvide... skjerpings, acnorway, det var tre herlige GS'er, men det var kanskje en du ikke likte? mrrockbell skrev: Hva kan man si.. WOW! Gratulerer!! Klikk for å utvide... Hva kan jeg si...WOW! Takk!! mrrockbell har helt rett!!