Grov solid nato ?

Uansett valg av foretrukket "Nato Strap", så bør du være klar over at hvis dine baretter har skuldre (for å ta dem bort med verktøy), så vil de løsne før eller senere når du benytter en slik reim. Skal du være trygg på at klokken bærer i alle situasjoner over tid på håndleddet, så er det kun baretter uten "skuldre" som gjelder. Har du lug holes; perfekt. Hvis ikke; bruk en avbitertang.
Oi dette er helt totalt nytt for meg! Må lese meg opp, takk!

Zuludiver leverte ekstremt raskt, men dessverre leverte de en annen sine reimer :/ Har sendt de en mail med bilder, så for håpe de kan få mine av gårde asap zulu

Selv liker jeg Bark & Jack sine veldig godt. Ikke supergrove, men en del - og i tillegg meget god bærekomfort.

Feks:
Har ikke prøvd den du linker til her, men har den som heter gray Nato 2.0 og den vil jeg si er det motsatte av grov og solid.
Eller, solid er den sikkert, den har i alle fall ikke gått i stykker ennå, med unntak av litt på tuppen. Men grov er den i alle fall ikke. Veldig myk og tynn. Behagelig å ha på, men så myk at den er litt kjelkete å ta på. Jeg har noen ganger tenkt at den er for myk. Liker haveston bedre.

Ja denne «Ribbed» er ganske annerledes i utseendet enn Nato 2.0 (som er ganske lik setebelte-NATO typ)..

Liker også Bark&Jack sine.
Bilde her av av ribbed-utgave som @Jørgen nevner.
IMG_0356.jpeg

IMG_6030.jpeg

Jeg kjøpte en litt mer glattere utgave fra Bark&Jack som ble flisete i hullene. Da sendte han en valgfri ny en gratis. Så tommel opp for god service.