Selger min Grand Seiko SBGW283 "Kishun" ettersom jeg har kjøpt en annen Grand Seiko og denne blir liggende litt for ofte i boksen. Da er det mye bedre at dette kunstverket kan gå videre til noen andre.
Klokken ble kjøpt ny av meg hos Urmaker Christensen i mai 2023. Dette er en fantastisk klokke med en nydelig lyseblå skive og blankpolerte indekser. Zaratsu-poleringen til Grand Seiko er virkelig noe som må oppleves. Med sine klassiske 37,3 mm i diameter bærer den utrolig komfortabelt på håndleddet.
Urverket holder tiden godt, målt til ca. +2 sekunder i døgnet hos meg.
Spesifikasjoner:
Jeg har gode referanser fra tidligere handler på Tidssonen (her, og her) og har til hensikt å fortsette med det.
Se vedlagte bilder. Serienummer er delvis skjult på bildene som ligger her, men deles selvsagt med en seriøs kjøper.
Klokken ble kjøpt ny av meg hos Urmaker Christensen i mai 2023. Dette er en fantastisk klokke med en nydelig lyseblå skive og blankpolerte indekser. Zaratsu-poleringen til Grand Seiko er virkelig noe som må oppleves. Med sine klassiske 37,3 mm i diameter bærer den utrolig komfortabelt på håndleddet.
Urverket holder tiden godt, målt til ca. +2 sekunder i døgnet hos meg.
Spesifikasjoner:
- Merke og modell: Grand Seiko Heritage Collection SBGW283 "Kishun"
- Referanse: SBGW283
- Kjøpsdato: mai 2023, Urmaker Christensen
- Urverk: Manuelt opptrekk, Kaliber 9S64 med 72 timers gangreserve
- Diameter: 37,3 mm
- Tilstand: Pent brukt i rotasjon. Ingen hakk eller dype riper. Uunngåelige hairlines finnes sikkert om man leter under sterkt lys, men klokken fremstår som meget pen. Se bilder for detaljer.
- Medfølger: Komplett sett med ytterboks, innerboks, sertifikat/garantibevis og manual. Original mørkeblå krokodillerem med GS C-spenne medfølger også.
- Pris: 43 000 kr.
- Oppgjør: Forskuddsbetaling via Vipps eller straksbetaling i bank. Penger på konto før overlevering.
Jeg har gode referanser fra tidligere handler på Tidssonen (her, og her) og har til hensikt å fortsette med det.
Se vedlagte bilder. Serienummer er delvis skjult på bildene som ligger her, men deles selvsagt med en seriøs kjøper.