S
Slettet bruker 1645
Guest
Hvorfor er det sånn forstørrelses glass foran datoen på Tudor'n? Er den utelukkende kun for gamle menn med dårlig syn? Det ser jo ikke mye bra ut! 
For min del er Tudor noe du kjøper fordi du aldri fikk råd til den Rolexen du egentlig ville ha.Ville lett gått for Tudor i dette tilfellet.
Mulig GS er gromt, men for min del er det en bare en Seiko.
For min del er Tudor noe du kjøper fordi du aldri fikk råd til den Rolexen du egentlig ville ha.
For min del er Tudor noe du kjøper fordi du aldri fikk råd til den Rolexen du egentlig ville ha.
@Rune:
Det er ikke eta verk som får pepper, som regel. Men forholdet mellom verkets eksklusivitet og pris.
Et eta verk er på en måte et samlebåndsverk. Og hvis prisen tilsvarer at det burde sitte noe egenprodusert i uret, blir endel opprørt. Tudor med eta verk er vanligvis utrolig mye klokke for pengene. Man får et ur med Rolex kvaliteter og et solid og utprøvet, men masseprodusert verk.
Alt i alt meget konkurransedyktig.![]()
For meg er det ikke sånn. En Tudor er og blir den rimeligere versjonen av en Rolex. Det var jo det som var hensikten med Tudor, var det ikke? En rimeligere Rolex. En Seiko er på ingen måte en erstatning eller etterlikning av en Rolex, men en helt annen klokke. Det fine med Seiko er jo at de lager gode, driftssikre (automatiske) klokker du kan få helt ned i 2000 kroner (som IKKE prøver å være en dyrere klokke), og du kan i den andre enden få klokker til 50 laken med en kvalitet som i høyeste grad tåler sammenlikning med dyrere klokker......og Seiko blir klokken du kjøper når man ikke fikk råd til Tudoren man ville ha![]()