Godtvondt - Noen som kjenner den følelsen?

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Sitter å glor intenst på dette skjembildet, men det ser ikke ut til at det skjer noe mer idag.:cry:

Noen som kjenner igjen dette skjermbildet? :mrgreen:

Det er godt å vite at varene er på vei, men samtidig gjør det vondt i sjela å sitte å vente.
Føler at tiden står stille. Skjer det ikke noe her snart da...?

Fedextracking.jpg

Vet av erfaring at når pakken ankommer Gardermoen blir den liggende leeeeenge.
Det ikke bare føles lenge, de er sinnsykt trege her til lands.:mad:

More to come....

Hehe.. har en app på iphone også hvor jeg sporer slikt, slik at jeg kan OCDe over hvor ting er når jeg er på bussen osv. "Deliveries" for de som holder på med slike eplefoner.

Håhåhåhåååå!
Denne følelsen kjenner jeg igjen!
Forresten synes jeg Fedex sin tollklarering er superrask.
Gleder meg til bilder, jeg, UJU!

Fedex pleier å få pakkene ganske så raskt gjennom tollklarering :)

Jeg kjører alltid denne:
online_package_tracking.png

Ps. finnes et ganske genial program som kan tracke sendinger for deg. Får det til iphone, ipad og dashbordet på mac! :D Edit: uuhm, ja.. Den ChristianN snakker om.. Like navn tenker likt? :mrgreen: (Bare at jeg er tregere enn andre.. :p)

xkcd? Derfra den kommer altså! :p

Googlet det, fant nettsiden, når jeg forstod tegningen under skjønte jeg at jeg kanskje har funnet en nettside jeg må følge! :mrgreen:

blownapart_color.jpg

Sitter med F5 her selv nå...... haha.

rousp; ja det vil jeg da virkelig tro. Du har vel rett under 900 striper å se på. Finnes også en flott xkcd app til iphone som gir push notification på nye striper ;). Et annet triks med xkcd er å holde musen over bildet og se hva som står av tekst (alt teksen).

Har en signert xkcd stripe, rammen gikk dessverre i bakken så henger ikke oppe akkurat nå men er og blir en fantastisk serie.

"Order received. Processing"

Det funker alltid helt fint for meg å fundere, spekulere og gjøre research i dager, uker og av og til måneder før jeg bestemmer meg for hva jeg skal ha. Men når avgjørelsen først er tatt, er internett og internasjonal shipping og whatnot skikkelig trege greier.

Det er jo flere timinutter siden jeg la inn ordren, jo!

oioioi

Hmmmm, er det jeg som har sovet i timen her?
Lurer på om du har offentliggjort nyervervelsen eller om du holder oss på tåspissene inntil du får lagt ut bilder?

Høres spennende ut...

Jammen!! I svarte svingene! Den reiser jo feil vei!! Den skal nordover, til Bergen, ikke sørover, tilbake dit den kom fra!! :eek:

JARDAR!! Klokken din har hjemlengsel alt!! :p

Capture-1.jpg

Jammen!! I svarte svingene! Den reiser jo feil vei!! Den skal nordover, til Bergen, ikke sørover, tilbake dit den kom fra!! :eek:

JARDAR!! Klokken din har hjemlengsel alt!! :p

Capture-1.jpg

Oisann... Kanskje jeg skrev feil adresse i avsender og mottakerfeltet? :p Litt artig at den kommer nedover igjen, før den drar nordover ;)

UJU: Vel, for de som bor i noenlunde sentrale strøk, så er det pakkeutlevering på lørdager :) Til og med her jeg bor...