GODT NYTTÅR!

SantaMonica

Støttemedlem
Medlem
25. nov. 2014
Innlegg
2.088
Sted
Jessheim
Jeg følger opp @Rød sin "God jul"-tråd med å ønske alle TS'ere et riktig godt nyttår! Dessuten markerer det mitt innlegg nr. 1000 (....litt usikker på om "snikk snakk"-innlegg telles, så for sikkerhets skyld får jeg kline til med et "Dagens" før vi bikker 2019).

Et nyttårshilsen på TS må selvsagt inkludere et armbåndsur. Siden det er et slags jubileum for meg, måtte det bli klokka som startet det hele - min trofaste Omega Seamaster Planet Ocean. Hadde jeg visst hva jeg satt i gang når jeg kjøpte denne i 2014, hadde det kanskje blitt en ny G-shock i stedet. Neida.
IMG-1825.JPG

(Rampenissen måtte selvsagt snike seg med)

Burde fulgt opp @TomB sin oppfordring om unboxing på innlegg 1000, men tro meg når jeg sier at jeg faktisk prøvde! Dessverre fikk jeg ikke tak i det som holdt på å bli et siste-liten-før-1000-innlegg-impuls-kjøp. I stedet får det bli en nesten-unboxing av en flott julegave: den helt nye boken "Discovering Time" av Richard Vinhais (anbefalt av @Minuteman ). Her beskrives det (bla. a.) det gode fellesskapet i klokkefamilien på tvers av yrker, sosial status, osv. Felles nevner er lidenskapen for armbåndsur, uavhengig om man snakker Seiko eller Patek Philippe. Akkurat slik det er her på TS!
unnamed.jpg

Anbefales!

Så, ja, hele poenget med denne posten er egentlig bare å ønske dere alle sammen godt nyttår!!!!!!!