God handel? Tag Heuer Formula 44 mm

Jeg vet ikke noe om bruktprisene på quartz klokker fra Tag Heuer. Men jeg ser at prisen på denne er ca halvparten/litt under halvparten av hva tilsvarende modeller ligger ute til på Urverket.no som nye. Prisen er ikke veldig høy sammenlignet med hva tilsvarende klokker ligger ute for på Chrono24 heller. Om det er en fair pris må du nesten avgjøre selv.

Klokken er neppe en investering, den kommer ikke til å øke i verdi. Men liker DU designet så er det det viktigste, ikke hva andre måtte mene (her inne får du uansett bare beskjed om å spare penger og kjøpe deg en Rolex Submariner :p).
 
  • Liker
Reaksjoner: lommebok og Qwestern
Fin klokke dette. Kjøp det lommeboken har råd til og det du liker. Henger meg på det @Arlendius skriver over :) Rolex er fint og flott det, men en helt annen pris. Startet selv med en Tag quartz for noen år siden og digget den
 
Tusen takk for rask tilbakmelding Arlendius.

Jeg liker i utgangspunktet designet godt og jeg ser etter en god quartz klokke nå.

Ironien i det hele er vel at jeg for ca. 4-5 mnd siden endte opp med å kjøpe en Submariner fra Bjerke i Bergen. Veldig fornøyd med klokken og tenkte å legge ut en unboxing av den her. Men føler at jeg må være så vanvittig forsiktig når jeg bruker den, greit å ha alternativer :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Arlendius
Tusen takk for rask tilbakmelding Arlendius.

Jeg liker i utgangspunktet designet godt og jeg ser etter en god quartz klokke nå.

Ironien i det hele er vel at jeg for ca. 4-5 mnd siden endte opp med å kjøpe en Submariner fra Bjerke i Bergen. Veldig fornøyd med klokken og tenkte å legge ut en unboxing av den her. Men føler at jeg må være så vanvittig forsiktig når jeg bruker den, greit å ha alternativer :)

Om du allerede har EN Sub så er jo svaret åpenbart at du trenger en Sub til som du kan bruke som beater (DUH!)!!

Men spøk til side. Jeg syns du svarer på ditt eget spørsmål. Du liker designet og ser etter en quartz klokke du ikke trenger være redd for, fra en produsent som holder ok kvalitet. Om prisen er rett når den er ca 50% av nypris må du nesten avgjøre selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11
Antar 50% av nypris bør være okey. Sendte nettopp en melding til selger og fortalte at jeg kjøper den for prisforlangende. Han skulle tenke på det til i ettermiddag.

Gi meg gjerne flere gode alternativer rundt 4000-8000, så slår jeg raskt til :)