Glashütte show hos Tidemann

Medlem
25. des. 2007
Innlegg
1.092
Sted
Bærum
Siden det er et par Glashütte entusiaster her på forumet tenkte jeg å dele litt info som jeg fikk da jeg var innom Tidemann i dag!

De skal i morgen (fredag) ha en visning av diverse nye og SVÆRT limiterte modeller. Arrangementet varer fra kl. 15:00 - 19:00. Det vil være respresentant(er) fra Glashütte tilstede.

Vet ikke helt om jeg får tid til å dra meg av gårde selv, men sleng gjerne inn et innlegg om noen har tenkt seg dit, så kanskje vi sees :D
 
Jeg er klar for å ta meg en tur :D

Hvis noen vil møtes f.eks. kl 17, så hadde det vært hyggelig!
 
Interessant!
Tror jeg nesten utsetter fredagspilsen tar en tur innom etter jobb i morgen.
 
Kan dessverre ikke joine dere... Bor for langt unna der ting skjer...:(
 
Ja. Skulle vært noe slikt i Trondheim. Omså bare en Panerai-butikk, hehe. Er det noen som helst slags klokkeaktivitet her i Trondheim, bortsett fra at vi har en urmaker da?
 
Skulle gjerne kommet. Jobber ikke mange meterne i fra der, men pappa- uke begynner i morgen, og hvis det er EN ting jeg prioriterer foran klokker så er det min datter:)
 
Rakk så vidt innom rett etter klokken 15.00., angret med en gang, i og med at jeg hadde så dårlig tid så var det som å vise en godtebutikk til en treåring og si at vi måtte gå igjen med det samme.

Noen fantastiske ur. Assman 4-klokken var naturligvis et scoop for Tidemann å kunne vise frem, men jeg ble stående å måpe foran tre fantastiske tourbillons: Tourbillon regulator :eek: :mrgreen: :eek:

Fikk også sett nærmere på en Panomaticchrono XL i platina som står høyt på ønskelisten den dagen lottokupongen går inn. På vei ut så jeg også at Glashütterepresentanten hadde med seg en Panoinverse XL som jeg ikke rakk å se nærmere på, så jeg håper den blir igjen i butikken til neste gang jeg er innom.

Håper det var mange som fikk det med seg.