Gave til personer i klokkebransjen som bor i Sveits

Medlem
2. okt. 2016
Innlegg
23
Sted
Oslo
Jeg skal på jobbreise til Sveits og har klart og få audiens hos noen kule/bra/interessante folk i klokkebransjen.

Tenker at det hadde vært fryktelig gøy å gi noe tilbake for å vise at audiensen blir satt pris på, men du kommer ikke til Sveits med norsk melkesjokolade.
Det kan godt være en liten «pakke» med forskjellige ting. Opptil 1500kr, er 4 personer det gjelder.

Personene er yngre, 40 ca. På et nivå hvor de har egne assistenter.

Noen som har noen tips om noe som kunne vært hyggelig og samtidig gitt et lite snev av Norge?
 
Tja, hva med kvalitetsost?

Sjekk reglene om du skulle like ideen, litt opp og ned hvor begeistret myndigheter rundtom er for privatimport av meieriprodukter - men det finnes etterhvert mye bra å få kjøpt fra ymse gårdsysterier.

Personlig har jeg blitt en varm tilhenger av gaver som kan spises eller drikkes opp - med litt flaks husker man opplevelsen, og man slipper å ha noe nips stående...
 
Det Heftos sa!

Denne er jo forøvrig hysterisk bra.
 
  • Liker
Reaksjoner: karving og eidehelg
Fanaost fra Ostegården, verdens beste ost tilbake i 2018.
Sett sammen et lite knippe norske spesialiteter kanskje? Får en fin oppmerksomhet for 1500kr.
 
i tillegg til multer, vil jeg også slå et slag for den eksepsjonelle osten munkeby, fra munkeby kloster i levanger. jeg har selv vært der flere ganger for å handle osten fra deres døgnåpne utsalg, og anbefaler denne unike spesialitet med et dypere innhold og historie på det varmeste!


D67B310D-B598-465E-9339-09AFD2086BED.jpeg

4C594151-682E-4B7B-8A3E-441AD079C7F2.jpeg

FE09E161-ED22-4F8B-BB73-0DDE24F56E27.jpeg