GasGasBones...

Bestilte omtrent samtidig, fikk mine i dag. Fine og solide reimer, men dessverre en millimeter smalere enn bestilt. Noen med 19mm lugs som trenger nye sko? ;)

Det synes å være et tilbakevendende problem med mine rembestillinger, så jeg har mer lyst til å sitere Quintus Batiatus' treffende uflaksbeskrivelse:

"Once again the gods spread the cheeks and ram cock in fu#king ass!"

GGB er seriøse og retur/refund intet problem, men jeg skulle jo heller hatt en rem som passer. Velvel.

Nå har jeg hatt denne en stund og er utrolig fornøyd med den. Det har ikke akkurat manglet på alternativer (lenke, mesh, skinn, nato, hvorfor har jeg ikke perlon:confused:) men det er greit å ha flere å velge imellom.
Min heter SPV2. Den er like behagelig som nato men sitter mye bedre. Kommer nok til å ha flere.
Hvis noen har tenkt å bestille disse så bør man forte seg. Jeg ser at det allerede er tomt for par modeller.
Han karen er utrolig proff og eneste man må passe på er å bestille riktig lengde for man har bare 10mm å gå på. I hvert fall på denne modellen.

GasGasBones1of1-5.jpg

GasGasBones1of1-4.jpg

GasGasBones1of1-3.jpg

GasGasBones1of1-2.jpg

GasGasBones1of1.jpg

GasGasBones1of1-6.jpg

Absolutt å anbefale.:D

Holder med forrige taler - denne remmen er meget komfortabel. Vant som man er med en lokal handelsstand som antagelig gikk Handel og Kontor i Murmansk på 80-tallet, er også Carls serviceinnstilling en åpenbaring. Løp og kjøp!

Her noen stillebens av modell "Zero-Zero":

_IMG_9040a.jpg

_MG_9038a.jpg

_MG_9053a.jpg

_MG_9058a.jpg

_MG_9067a.jpg