Umulig å ikke digge dette!
S s2bu Medlem 20. feb. 2012 Innlegg 207 Sted Sunndalsøra 13. feb. 2013 #16 Umulig å ikke digge dette!
Stipey Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.275 Sted Stavanger 22. feb. 2013 #17 s2bu skrev: Umulig å ikke digge dette! Klikk for å utvide... Gaspar Gloves 2206 Driving Gloves - Gaspar Gloves
s2bu skrev: Umulig å ikke digge dette! Klikk for å utvide... Gaspar Gloves 2206 Driving Gloves - Gaspar Gloves
S Sponon Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.596 22. feb. 2013 #18 Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en amerikansk mustang eller en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo
Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en amerikansk mustang eller en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo
Boro Medlem 21. juni 2011 Innlegg 1.426 Sted Ikke så langt fra Oslo 22. feb. 2013 #19 Kult!! Sånne må jeg nesten ha tror jeg
Ivar Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.347 Sted Sarpsborg 22. feb. 2013 #20 Thomas skrev: Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo Klikk for å utvide... Kanskje en liten gave fra far til far er på tide.. Snart vær til å ta frem Targaen fra vinterdvalen
Thomas skrev: Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo Klikk for å utvide... Kanskje en liten gave fra far til far er på tide.. Snart vær til å ta frem Targaen fra vinterdvalen
mrChurchill Medlem 6. nov. 2012 Innlegg 743 Sted Sarpsborg 22. feb. 2013 #21 Thomas skrev: Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en amerikansk mustang eller en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo Klikk for å utvide... Løp og kjøp bil og hansker Boro skrev: Kult!! Sånne må jeg nesten ha tror jeg Klikk for å utvide... Anbefaler de virkelig, men husk at den skal sitte som støpt på hånden. Skinnet utvider seg Ivar skrev: Kanskje en liten gave fra far til far er på tide.. Snart vær til å ta frem Targaen fra vinterdvalen Klikk for å utvide... Det synes jeg "far" bør koste på seg
Thomas skrev: Kuuuult! Disse hanskene kombinert med en amerikansk mustang eller en eldre 911 ville jo vært kremen! Blir liksom ikke det samme når du kjører rundt i en 97-modell VW Polo Klikk for å utvide... Løp og kjøp bil og hansker Boro skrev: Kult!! Sånne må jeg nesten ha tror jeg Klikk for å utvide... Anbefaler de virkelig, men husk at den skal sitte som støpt på hånden. Skinnet utvider seg Ivar skrev: Kanskje en liten gave fra far til far er på tide.. Snart vær til å ta frem Targaen fra vinterdvalen Klikk for å utvide... Det synes jeg "far" bør koste på seg
Boro Medlem 21. juni 2011 Innlegg 1.426 Sted Ikke så langt fra Oslo 22. feb. 2013 #22 mrChurchill skrev: Anbefaler de virkelig, men husk at den skal sitte som støpt på hånden. Skinnet utvider seg Klikk for å utvide... Tøft! Det skal jeg huske Hadde de fler inne? Og stemmer størrelsen sånn noenlunde med hva du pleier å bruke i hansker?
mrChurchill skrev: Anbefaler de virkelig, men husk at den skal sitte som støpt på hånden. Skinnet utvider seg Klikk for å utvide... Tøft! Det skal jeg huske Hadde de fler inne? Og stemmer størrelsen sånn noenlunde med hva du pleier å bruke i hansker?
mrChurchill Medlem 6. nov. 2012 Innlegg 743 Sted Sarpsborg 22. feb. 2013 #23 Boro skrev: Tøft! Det skal jeg huske Hadde de fler inne? Og stemmer størrelsen sånn noenlunde med hva du pleier å bruke i hansker? Klikk for å utvide... Litt usikker på størrelsen min på vanlige hansker, så kan ikke svare sikkert på det De hadde en del størrelser inne da jeg var der, så de har nok noen som passer deg
Boro skrev: Tøft! Det skal jeg huske Hadde de fler inne? Og stemmer størrelsen sånn noenlunde med hva du pleier å bruke i hansker? Klikk for å utvide... Litt usikker på størrelsen min på vanlige hansker, så kan ikke svare sikkert på det De hadde en del størrelser inne da jeg var der, så de har nok noen som passer deg