Ga bort Rolex og Breitling til Fretex

Enig mtp. å ikke ha dekkende trådtittel.

I Aftenposten bruker de dette som illustrasjonsfoto:
FS00033686.jpg

På vg.no vises bilde av klokkene: En 16610LV og en Breitling med hvit skive uten crono. Er ikke så bra på Breitling, men kan det være en Colt?

kopi-av-dsc-0481-jpg-46_0.jpg

Ser for meg at noen har ryddet, og at det er blitt laget til en pose med "fretex" og en pose med "ta vare på". Så har vell ting gått litt fort svingene. Huff,huff. Stakars mann. :cool:

Hvis, så får jeg håpe han/hun fortsatt har boks/papirer, da vil nok Fretex gi den tilbake. Bra for eier, synd for Fretex ;)

Hehe morsom historie dette! Men pris vurderingen var vell litt i overkant virker det som(ref vg) :D

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Morsom historie. Får nå bare håpe at ikke tidligere eier kommer heseblesende og krever dem tilbake. Om det blir en lokal auksjon, skal jeg definitivt ta med sparegrisen innom. Får bare håpe at de trauste Lillehamringene ikke vet hva dette er for noe, så kanskje de går for skambud;)

Ettersom inntektene går til Fretex få vi håpe på en så høy pris som mulig! Ikke at endel grådige oppkjøpere både her inne på sonen samt på Finn får kloa i klokkene for en slikk og ingenting! Tenker nok det er endel oppkjøpere som fikk $$$ i øynene når de så dette ;)

AW:)

Tikket inn en melding fra fretex nå, som opplyste om at auksjonen var avlyst og at urene har kommet tilbake til sin rettmessige eier. Dokumenter hadde visst blitt lagt frem for å forsikre om at de hadde rett person.

Så da ble det ikke annet en litt god reklame for fretex denne gangen:D