FS: UBRUKT Eterna gullur fra 60-tallet

Medlem
19. april 2008
Innlegg
9
Sted
Tromsø
STRØKENT, UBRUKT ETERNA GULLUR SELGES!

Dette er et Eterna gullur fra en gang på 60-tallet, som ALDRI har vært brukt, og fremstår som fullstendig nytt. I utgangspunktet er dette et herreur, og måler 30mm uten krone og 32mm med krone. Etter dagens standard er det kanskje mer riktig til en damehand, men kan fint brukes av menn som det opprinnelig er laget for.
Perfekt gave til fruen?

Uret var i februar inne til full service hos urmaker Stein-Tore Hansen (Protid) i Tromsø, og fikk blant annet skiftet balanse. Denne servicen kostet 3555,- og alle papirer/kvitteringer følger med, også for gjennomført trykktest.
Etter servicen går uret svært godt, og før jeg selger det, skal det inn til etterjustering, for å få det til å gå enda mer nøyaktig.

Nypris på tilsvarende ur ligger gjerne på rundt 35 000 - 40 000 kroner, så her er det virkelig mulig å gjøre et varp.

Uret selges da det er litt for lite for handleddet mitt, samt at jeg trenger penger til utdannelsen min.

Uret befinner seg i Tromsø, og kan sees der. Bor du et annet sted og vil ta en nærmere kikk, så gi beskjed. Jeg reiser en del rundt i landet, og kan være litt fleksibel. Alle bildene av uret er helt uredigerte, og burde gi et godt inntrykk av hvor ”mint” klokken fremstår.
For flere bilder, spørsmål, skambud og alt annet, ikke nøl med å ta kontakt med meg!

IMG_3456.jpg


IMG_3530.jpg


IMG_3535.jpg


IMG_3539.jpg


IMG_3556.jpg


IMG_3572.jpg



Prisidé: 19 000,- og jeg er veldig åpen for bud!