FS: Rolex Submariner m/dato 16610 stål. Full service hos Bjerke i 09.

Medlem
31. jan. 2011
Innlegg
27
Sted
Oslo
Kjøpt ny i 2001. Full service hos Bjerke i 09

Selger en Rolex Submariner stål med dato, 16610 mod. Klokken er kjøpt ny i 2001. Full service hos Bjerke i 2009. Kvittering på service, alt av garantier, sertifikater og boks etc følger såklart med. Klokken kan sees i Oslo. Titter litt rundt etter flere klokker, Rolex LV f.eks, så bytte med mellomlegg fra min side kan være meget interessant. Mååå ikke selge den for enhver pris, så den ligger her til jeg får prisen som er satt. :)

29000,-


SOLGT!!!!!!!

IMAG0439.jpg
 
1000 ekstra...

...da det er større risiko forbundet med salget her inne sammenlignet med Finn, eller? Jeg ville gått andre veien...;)
 
Er det ikke slik at vi TS'ere skal selge til hyggelige priser til hverandre, og heller slenge på litt ekstra når vi selger til "den gemene hop" på Finn.no? Eller har jeg gått glipp av noe her?
 
Beklager prisen.

Hei alle.. Beklager hvis jeg har tråkket noen på tærne ang pris! :) Jeg har den samme klokka liggende ute på Finn til nøyaktig samme pris. Det trodde iallfall jeg. Grunnen til prisøkningen er ingen stor verdistigning. Men det smerter meg å selge den, så innerst inne vil jeg kanskje ikke selge den.. ;) Det er ikke lett å kvitte seg med hjertebarnet sitt, vet dere. Det ligger en 09 modell i Haugesund til samme pris som min! Den har ligget ute i en mannsalder på Finn.. Den kan jo kanskje friste dere lystige kjøpere.
 
Er det ikke slik at vi TS'ere skal selge til hyggelige priser til hverandre, og heller slenge på litt ekstra når vi selger til "den gemene hop" på Finn.no? Eller har jeg gått glipp av noe her?

Det er ihvertfall lett å si når det gjelder andres klokker. Du har jo og har hatt en skokk med klokker ute til salgs i det siste, uten at noen av de i utgangspunktet har fremstått som spesielt vennlig priset. Du vil selvfølgelig ha mest mulig for tingene, som de aller fleste andre.

I det siste har jeg tatt meg i å irritere meg grønn over den stadig økende rekruteringen til tidssonens selvutnevnte forumpoliti - en gjeng med Narvestader som kaster seg over enhver mulighet til en døll kommentar til andres annonser, bilder eller poster. Slutt med det!

For øvrig synes jeg sigmundandersen2 skal få en sjanse til å legge ut denne klokke på nytt, dersom han ønsker det. Da håper jeg iså fall at vi slipper disse unødvendige innvendingene.
 
Til info.

Selger av klokken i Haugesund er meget useriøs imo.:mad:
Prisen han oppgir er grei den, man han selger ikke klokken til den prisen.
 
Det er ihvertfall lett å si når det gjelder andres klokker. Du har jo og har hatt en skokk med klokker ute til salgs i det siste, uten at noen av de i utgangspunktet har fremstått som spesielt vennlig priset. Du vil selvfølgelig ha mest mulig for tingene, som de aller fleste andre.

I det siste har jeg tatt meg i å irritere meg grønn over den stadig økende rekruteringen til tidssonens selvutnevnte forumpoliti - en gjeng med Narvestader som kaster seg over enhver mulighet til en døll kommentar til andres annonser, bilder eller poster. Slutt med det!

For øvrig synes jeg sigmundandersen2 skal få en sjanse til å legge ut denne klokke på nytt, dersom han ønsker det. Da håper jeg iså fall at vi slipper disse unødvendige innvendingene.

Takk for støtten. Er ikke eldgammel i gamet så kan ikke alle kotymene ennå.. Uansett. Klokken er fin den, og prisen er kanskje litt høy. Men hvis noen absolutt vil ha den, så kan de få den for satt pris! :) Ellers er det særdeles kledelig på mitt håndledd også :)
 
Det er ihvertfall lett å si når det gjelder andres klokker. Du har jo og har hatt en skokk med klokker ute til salgs i det siste, uten at noen av de i utgangspunktet har fremstått som spesielt vennlig priset. Du vil selvfølgelig ha mest mulig for tingene, som de aller fleste andre.

I det siste har jeg tatt meg i å irritere meg grønn over den stadig økende rekruteringen til tidssonens selvutnevnte forumpoliti - en gjeng med Narvestader som kaster seg over enhver mulighet til en døll kommentar til andres annonser, bilder eller poster. Slutt med det!

For øvrig synes jeg sigmundandersen2 skal få en sjanse til å legge ut denne klokke på nytt, dersom han ønsker det. Da håper jeg iså fall at vi slipper disse unødvendige innvendingene.

Må si meg enig med siste taler. Dette forumet er flott, men til tider veldig rigid og konformt i sin form. Enkelte her inne går nevnte Narvestad en høy gang, men når det er sagt så er det kun vi brukere som kan gjøre noe med det. Det som gjør forumet litt dårlig i mine øyne er den store grad av politisk korrekthet som råder her. Jeg tror forumet kunne hatt godt av litt friskere meningsutveksling og større takhøyde.
Jeg setter forøvrig veldig pris på den "gentlemans-agreement" spiriten som råder her, og gjør mitt ytterste for å videreføre den når jeg har med noen fra forumet å gjøre.

Beklager for evt spamming av tråden.