FS: Reimer laget av meg- Straps By Ruus//Solgt, tar bestillinger

Medlem
20. nov. 2011
Innlegg
915
Sted
#strapsbyruus
Edit. 22. April//// Da var alle reimene solgt men hvis noen ønsker en reim er bare å ta kontakt så kan jeg stort sett lage på bestilling. Er bare å komme med ønsker:)


Etter å ha solgt en del custom reimer til venner og kjente hadde jeg tenkt å tilby noen her på TS hvis det var interesse. Så kom Fnusnu99 meg i forkjøpet men vi har blitt enige om at det alltid er sunt med litt konkurranse:) Jeg tar også imot bestillinger på customreimer hvis noen har spesielle ønsker.


Nr 1://///SOLGT////: Ammoreim av Jugoslavisk ammopouch. 24mm og kakifarget søm. Innside bekled i mykt saueskinn og sidene lakket mørk brun.
bilde-51_zpsff2c59c7.jpg

bilde-52_zpsebbe37cc.jpg

Uten spenne,

Nr. 2.//////SOLGT//// Vintage mykt lær med innside av lyst saueskinn. Helsting i gult gjør at denne blir lagt merke til uten å vær for skrikende. Denne er også fleksibel og myk. Limt keeper for ekstra komfort. 3,5 mm tykk, 22mm bred og pre-v buckle
bilde1_zpsfad903b0.jpg


450,- ink. frakt i kongeriket Norge.

Send meg en PM og god påske!


EDIT 30.03
nr. 3://///SOLGT///// I mellom skiturene i påsken har jeg fått laget litt reimer. Så da legger jeg ut denne ammoreimen laget av gammel ammopouch fra Jugoslavia. Han jeg kjøpte den av sa at de var fra 2. verdenskrig men det er ikke noe jeg kan garantere. denne er 20mm og 145/95. Alltså ganske lang men passer for de med håndledd mellom 16,5 og 18,5 ca. (Kan lage flere hull) den er skikkelig solid men innsiden er belagt med et tynt semsked skinn. Spennen som følger med blir en annen da denne er for liten. (hadde bare denne spenne med på fjellet) Tråden er vokset nylon i fargen fjellgrå.

Sånn så ammopouchen ut
image_zpsce9e76c4.jpg


Og her er http://i1110.photobucket.com/albums/h449/olandopando/bilde-34_zpsaff6a22e.jpg[/


[B]
EDIT 02.04[/B]
Reim nr. 2 solgt ( kan lage flere av denne ev. med andre farger på tråden)

reim nr. 4./// SOLGT//// 20mm 145/95 og 4,5mm tykk. Reimen er tykk og solid men har ikke et eneste sting i seg så den er også super fleksibel og komfortabel. innsiden er semsked skinn. Fargen er rødbrun med sorte sider og den har 2 stk limte keepere for komfort.
[IMG]http://i1110.photobucket.com/albums/h449/olandopando/bilde-35_zps95b88de8.jpgDenne reima trenger en ganske stor spenne noe jeg ikke har flere av per tiden i 20 mm.

Selger den derfor uten spenne


Nr. 5:///SOLGT//// Har en reim laget av rokkeskinn/stingray i 22mm. Den er laget med innlegg av lær og er 145/95 i lengde.
bilde-36_zpsc786de4e.jpg
bilde-37_zps8e061381.jpg


Denne vil jeg ha 500,- for ink. frakt i Norge.

Nr. 6://///SOLGT//////Ammoreim laget av samme ammotaske som reima litt lengre opp i tråden. i 22 mm, 145/95. Innside i mykt semsked skinn og sting i fargenfjellgrå.

bilde-41_zps72fb8367.jpg
bilde-42_zps54c59d4d.jpg


450,- ink frakt i Norge.

Nr. 7:///SOLGT/// 22mm i 145/95. Nydelig mykt og fleksibelt lær med innlegg på innsiden i lyst skinn. Har flott patina som bare vil bli bedre og bedre. Søm i hvit står godt til klokker med hvit skive f.eks.
bilde-43_zpsc0e9d655.jpg
bilde-44_zpsfc6e74db.jpg


400,- ink. frakt i Norge

Nr. 8////SOLGT//// Behagelig og fleksibel reim i semsked skinn. 20mm. Vokset tråd og stålspenne.
bilde-49_zpse21f1548.jpg



Nr. 9/////SOLGT////Behagelig og fleksibel reim i semsked skinn. 22mm. Vokset tråd og stålspenne i roséfarge

bilde-48_zpsad49c53e.jpg



Nr. 10////SOLGT//// Solid og god reim i grønnmalt lær med med sort vokset tråd og sort lakk på kantene. 24mm med innside kledd i mykt saueskinn.

bilde-47_zps235a4186.jpg
bilde-46_zps36d0ffaf.jpg
 
Redigert: