FS: Panerai 197 *Solgt*

G

Guest571

Guest
For salg er en Panerai 197.
Grunnet det evige jaget etter nye klokker ser denne nydelige Paneraien seg om etter en ny eier.

CIMG1061.jpg


Klokken er en 2004 modell Panerai 197. Klokken er nr. 195 av 200 produserte dette året, det er totalt produsert 800 av denne modellen. Klokken ble kjøpt NOS av meg i slutten av februar, dvs. jeg fikk æren av å ta plastikken av klokken. For uten kjøpskvittering kommer klokken med alt av bokser og papirer.

CIMG1057.jpg


Dette er en klokke jeg garanterer at du ikke finner på naboen. Klokken er 45 mm i diameter og er drevet at JLC`s ufattelig vakre 8-dagers verk. Panerai har på en elegant og frekk måte valgt og plassere gangreserveindikatoren på baksiden av klokken. Dette gir skiven det rene og fine inntrykket man skal få av Panerai.

CIMG1058.jpg


06042011089.jpg


Klokken kommer med en sort aligator rem, samt en honningbrun. Begge remmene er orginale Panerai remmer. Den sorte remmen som sitter montert er kjøpt av meg hos Bjerke 040411, remmen kostet 2350 kr. Remmen er det mykeste og mest behagelig jeg har kjent.

CIMG1135.jpg


CIMG1070.jpg


Her ser man den nydelige honningfargen som gir klokken et litt mildere inntrykk enn den sorte remmen. Den sorte remmen går perfekt til skiven og gir gullkassen all den oppmerksomheten den fortjener.

macro.jpg


Skiven har et detaljenivå selv min macrolinse har vanskelig med å fange. Som man ser er klokken også utstyrt med sandwich dial, som gir en lume du ikke har sett maken til.


For uten et bittelite ding på bezelen kl. 11 som ikke lar seg fotografere er klokken strøken.


Prisen jeg ønsker er 100.000 kr
Klokken befinner seg i Oslo.

Bud og spørsmål taes lettest på pm.

-mathfjeld
 
Gla´mandag på Joker, gla´mandag på Tidssonen:)

Tar av 10k. Ny pris er da 90.000 kr

Edit: Klokken ligger nå også på finn.no