FS: Omega Seamaster Planet Ocean - quantum of solace

Hei

Ikke meningen å forsøple tråden din, men kan komme med en "forklaring" på hvorfor det mest sannsynlig er så stille.

Klokken er flott den :) Men, slik jeg har oppfattet det er slike James Bond samleklokker ikke så veldig ettertraktet her på forumet. Det er også omdiskutert hvorvidt 5000 eksemplarer av en klokke kan kalles limited edition. Det er jo forsåvidt et begrenset opplag, men et ganske stort antall klokker.

Vanlig PO (av den "gamle" typen) koster 26500 kroner hos AD. I tillegg kan man regne med å få 10-20% rabatt. Dette betyr at dersom man er heldig kan man få klokken til kr. 21200. Man skal være ganske sterk JB-fan for da å betale 6300 kroner mer for en brukt klokke. En brukt PO går for mellom 13-17000 kroner, avhengig av stand, alder, lenke/rem, boks, papirer, etc.

Som sagt; ikke meningen å forsøple tråden, eller virke veldig negativ, men det er nok grunnen til at du ikke få så meget med respons på denne flotte klokken.

Lykke til med salget :)
 
Ett lite tips: Da jeg solgte en Bond SMP for en stund siden la jeg link til annonsen på et norsk James Bond-forum. Det kom flere henvendelser derfra enn fra Tidssonen. ;) Forøvrig er jeg enig med Jayeff om at prisforlangende kanskje er mer enn litt for høyt...