FS: Diverse skrot vurderes solgt. Ikke kjøp noe her!

Ønsker bud på JLC Memovox og Omega Constellation!
Mine lumske planer om nykjøp er på hold inntil resten er borte. Kom igjen - hjelp meg litt her! Er farlig klar for å skyte fra hofta!
 
OK.
Jeg innser at det å be om bud blir teit. Derfor kommer reviderte priser her:

Omega Constellation: selges for 5000 kr + evnt frakt. (den lille Breitlingen blir i så fall premie i en konkurranse jeg ser for meg, og er således ikke en del av tilbudet til denne prisen).

JLC Memovox: selges for kr 12500 + evnt frakt.

ÅÅÅ, kom igjen a!!
 
Da er alle klokkene i denne tråden solgt, med unntak av JLC.
Jeg lar den stå til prisforslag 12500 + evnt. frakt ut denne uken. er den ikke solgt innen det forblir den i samlingen på uviss tid.

Uansett; takk til TS og medlemmer her inne for hyggelige og ryddige handler!
 
Da er alle klokkene i denne tråden solgt, med unntak av JLC.
Jeg lar den stå til prisforslag 12500 + evnt. frakt ut denne uken. er den ikke solgt innen det forblir den i samlingen på uviss tid.

Uansett; takk til TS og medlemmer her inne for hyggelige og ryddige handler!

OK.
Ny pris som gjelder fra NU til i morgen, fredag 8. - ut dagen: NOK 11000 + evnt frakt.
 
Her var det MYE snadder! Har så sinnsykt lyst på JLC`n. Passer perfekt til julaften! Desverre kan jeg ikke slå til..... Lykke til videre med salget, og gratulerer til en fremtidig kjøper!
 
Her var det MYE snadder! Har så sinnsykt lyst på JLC`n. Passer perfekt til julaften! Desverre kan jeg ikke slå til..... Lykke til videre med salget, og gratulerer til en fremtidig kjøper!

OT: Dette er den eneste dagen i året du parkere i sentrum?

Klokken er utrolig kul, liker alarmfunksjonen, men den "P"´n på skiva forstyrrer litt.
 
OT: Dette er den eneste dagen i året du parkere i sentrum?

Hehe, nei. Bruker bezelen på suben til å time parkometeret til vanlig. Men skulle jeg kjøpt den aktuelle JLC`n så hadde den blitt en safequeen, og kun brukt til spesielle anledninger, som julaften ;)

Sorry, Ursa! Skal ikke tilsøle annonsen din mer! :oops:
 
Null stress!
Nå er den trukket fra markedet uansett. Ser ut til at dette blir min "julaftenklokke! i år.