FS: Blancpain FF *Solgt*

G

Guest571

Guest
Selger med tungt hjerte min fantastiske BP FF. Klokken er et ikon og sitter som støpt på armen.

Klokken er fra 2008 men går fremdeles som en klokke. Klokken er utstyrt med et automatisk inhouse urverk med hele fem dagers power reserve, her trenger du med andre ord ingen watchwinder.

Med klokken kommer yterboks, pelicase og reiseetui, alt av papirer og dokumentasjon. Garantikortet er ikke stemplet. Det følger også med to minimini umbrako nøkler til å skifte rem. Det følger med to orginale remmer, normal slitasje og en Hirsch rem, strøken. Se bilder.

Klokken er normalt brukt, men ingen safequeen. Ettersom bezelen er lagd i safir vil den holde seg som ny og ikke bli ripete som f.eks Rolex bezler fra samme tid som var lagd i aluminium.

Trykktestet hos Urmaker Tidemann 19.11.12 samt fått en meeeeeget lett polering.

Negativt:
-Fjæra i bezelen er knekt hvilket gjør at bezelen kan vires begge veier. Dette er en kjent FF feil, rettes enkelt opp av en BP AD.
-En liten ripe på den ene lugsen.

For uten om det nevnt over har jeg ingenting å utsette på denne fantastiske klokka.

4c66fb68.jpg

3d0fae35.jpg

9bbf05ae.jpg

Her med Hirsch remmen

729e774b.jpg

df87dc46.jpg

124e95c9.jpg

Årets lume?

_1010873.jpg

Selges for 53000 kr. Bud mottas. Er i utgangspunktet ikke ute etter bytte, men atraktive merker vurderes.

Gratis frakt i Norge mot forskuddsbetaling, men møtes helst til handel i DNB`s lokaler på Aker Brygge.

Ta kontakt på pm eller mathfjeld@gmail.com

Redigert av en moderator:
Bump.

47000 kr.

Klokken hentet jeg fra Urmaker Tidemann i går som har trykktestet og gitt klokken en superfin puss, nå skinner den om kapp med sola.

Bump! Ny pris: 45000 kr.

Minner om at nypris er rett over 100000 kr.