Forum og Tapatalk oppdatert (24.08.2011)

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.133
Sted
Fredrikstad
Forumsoftware og Tapatalk er nå oppgradert.

Denne oppdateringen skal løse problemene som har vært knyttet til Safari og Tapatalk tidligere.
 
Andre enn meg som får beskjed om at brukeren er banned når en besøker brukerprofiler via tapatalk?


Eksempelvis:

54cae18d-6494-d261.jpg



Ps. Regner med dette er en tapatalk spesifikk feil og ikke noe Juice's magiske fingre kan fikse. ;)
 
Har kommet opp noen ganger for meg også, men om jeg ikke husker feil er det bare å gå inn å ut på hans profil så funker det som det skal igjen:) Var vel borti problemet et par ganger da jeg skulle sende noen PM' er via tapatalk til noen medlemmer. Er nok en feil fra tapatalk sin side vil jeg tro..
 
Prøvd å gå inn og ut noen ganger, uten at det forandret noe.

Artig feil hvertfall. Satt kaffen i halsen første gang. ;)
 
Hehe, stusset meget selv første gang da jeg var inne på et meget respektert medlem her, som da plutselig var banned.. Så var nesten kaffen i halsen her og!! Er nok fort minimum 1mnd side jeg oppdaget denne feilen først.. Logget ut og inn av tapatalk også? Mulig det var slik jeg gjorde det, husker ikke helt :s
 
Det er noe rart som skjer nå. Har de siste minuttene fått beskjed om nye PM'er, men det jeg får er fra juli og fremover. De er lest for lenge siden.
Men når sant skal sies får jeg ikke epostbeskjed lenger ved ny PM selv om det er skrudd på i settings.