For Seiko lovers

Medlem
22. mai 2009
Innlegg
99
Sted
Oslo.
Urmaker Christensen(Paleet, Karl Johans gate 37) skal ha en Seiko utstilling på torsdagen den 24e! Det blir presentert masse nye Seiko modeller! Kom å se..det skal jeg :mrgreen:
 
Dette må jeg prøve å få kommet meg på, selv om det gjerne er slik at de Seiko-modellene som finner vei til norske butikker ikke er de mest spennende. Det går mye i rotete sportsmodeller med kinetic urverk og sånn, og jeg tenner ikke umiddelbart på slikt noe. Men, det finnes da noen lyspunkter, så dette må jeg ramle en tur innom.
 
krille skrev:
Dette må jeg prøve å få kommet meg på, selv om det gjerne er slik at de Seiko-modellene som finner vei til norske butikker ikke er de mest spennende. Det går mye i rotete sportsmodeller med kinetic urverk og sånn, og jeg tenner ikke umiddelbart på slikt noe. Men, det finnes da noen lyspunkter, så dette må jeg ramle en tur innom.


Jo,litt enig med deg der!Men den gangen blir ikke hva som helst Seiko!Det er faktisk snakk om en Seiko utstilling som aldri eksistert i Norge før :eek: !Han nevnte så vidt navnet, men jeg glemte det ganske fort siden jeg aldri har hørt om det før!Virker veldig spennende for at jeg er en Seiko freak :mrgreen: