Etter å ha surret rundt i feilsøk og reklamepiss i søkemotorene på nett så spør jeg like godt her:
Noen som vet om det går ferje fra Norge til Shetland?
Noen som vet om det går ferje fra Norge til Shetland?
Er nok den jeg tenkte på ja. Er lenge siden jeg hørte dette om at det gikk ferje dit fra Norge.Smyrilline gikk fra Bergen til Shetland for 25år siden, men i dag er ingen ferge dessverre.
Går den til Shetland?Du kan jo ta Fjordline til Hirtshals og Smyrilline derfra videre vestover. Er vel den ruta deu fleste overlandere tar også
Nei den gjer vist ikkje det lenger . Då er det vel kun Northlink som opperere til Shetland. Blir vel med en gang litt værre uten bil. For ferje til hull går vel fra Nederland eller belgia.Går den til Shetland?
Så da var vi like langtNei den gjer vist ikkje det lenger . Då er det vel kun Northlink som opperere til Shetland. Blir vel med en gang litt værre uten bil. For ferje til hull går vel fra Nederland eller belgia.
Jau. Sesongen for seiling begynner snart so då får du mønstre på shetlandstur med feks Galeasen Loyal . Eventuelt får du haike med en fiskebåt som skal innom Lerwick å grønnvaske dieselenSå da var vi like langt![]()