Da har jeg besluttet å slanke boksen realt, nok av annet som må prioriteres enn denne hobbien.
Selger min eneste chronograph, i fra britiske Farer. Uret er Swiss-made, med manuelt opptrekk. Urverket er en Sellita SW510 Elaboré, modifisert av Farer.
Uret kjøpt av meg i januar 2020, i fra Farer sin nettbutikk. Alt av papirer og boks. Legger på original butterflylenke, i tillegg til en veldig behagelig gummireim - original. Nypris for ur minus lenke og uten importavgift er 1680GBP ca 19.525
Ingen synlige merker på urkassen. Byttet lenke hos urmaker i sommer, vedkommende trodde uret var splitter nytt. Så her er det ingen skjemmende merker etter en "amatør ". Alt av ledd til lenke følger selvfølgelig med, tilpasset håndleddet mitt på ca 17.5cm.
Teknisk data
Urverk: Sellita SW510 manuelt verk
Kasse: 316L Ø:41mm, D:12.9mm
Horn: 20mm
Gangreserve: ca 58t
WR: 100m
Tenker 13.000kr for dette uret er en grei pris.
Foretrekker F2F Asker/Oslo. Kan sendes på mottaker sin regning.
Her er litt synspunkter og bilder i fra min unboxing i januar, https://www.tidssonen.no/forum/threads/farer-watches-britisk-design-med-sveitsisk-håndverk.59009/
Ryddig og lettlest skive.
Uret fremstår som noe større enn 41mm.
Flott lume på denne.
Org reim - merk tykkelsen på kasse. Svært behagelig.
Selger min eneste chronograph, i fra britiske Farer. Uret er Swiss-made, med manuelt opptrekk. Urverket er en Sellita SW510 Elaboré, modifisert av Farer.
Uret kjøpt av meg i januar 2020, i fra Farer sin nettbutikk. Alt av papirer og boks. Legger på original butterflylenke, i tillegg til en veldig behagelig gummireim - original. Nypris for ur minus lenke og uten importavgift er 1680GBP ca 19.525
Ingen synlige merker på urkassen. Byttet lenke hos urmaker i sommer, vedkommende trodde uret var splitter nytt. Så her er det ingen skjemmende merker etter en "amatør ". Alt av ledd til lenke følger selvfølgelig med, tilpasset håndleddet mitt på ca 17.5cm.
Teknisk data
Urverk: Sellita SW510 manuelt verk
Kasse: 316L Ø:41mm, D:12.9mm
Horn: 20mm
Gangreserve: ca 58t
WR: 100m
Tenker 13.000kr for dette uret er en grei pris.
Foretrekker F2F Asker/Oslo. Kan sendes på mottaker sin regning.
Her er litt synspunkter og bilder i fra min unboxing i januar, https://www.tidssonen.no/forum/threads/farer-watches-britisk-design-med-sveitsisk-håndverk.59009/

Ryddig og lettlest skive.

Uret fremstår som noe større enn 41mm.

Flott lume på denne.

Org reim - merk tykkelsen på kasse. Svært behagelig.