Ja, det virker det jo som at de fleste er enige om at det trengs en 5er med fremtidig skiboks (jeg klarer meg foreløpig uten skiboks på A6en). Jeg synes imidlertid det høres skummelt ut med mindre bil til vanlig, er greit å få plass til to barnevogner uten å ta av hjul m.m. for hverdagssvippturer også, f.eks. om man skal på tur eller til besteforeldre eller barnehage i drittvær for den saks skyld.
Det morsomme er at denne problemstillingen nå dukket opp på privaten også, da en god kompis (forloveren min) akkurat byttet jobb, og fikk en beløpsgrense for firmabil som ikke tillater 5er, så han er også nå på tanken om at en 3er GT må kunne fungere som familiebil. Han skulle vel teste ut bilen med barnevogn i dag, så da får vi se!
Det morsomme er at denne problemstillingen nå dukket opp på privaten også, da en god kompis (forloveren min) akkurat byttet jobb, og fikk en beløpsgrense for firmabil som ikke tillater 5er, så han er også nå på tanken om at en 3er GT må kunne fungere som familiebil. Han skulle vel teste ut bilen med barnevogn i dag, så da får vi se!