Har aldri vært på Klokkeriet, og kjenner ikke Qeaam Malilck, men hva slags autoritet har han som gjør at han kan beslaglegge klokker? Er han politi?
Qeaam har vært tungt inne i klokker gjennom mange år og mange som søker råd hos han ved kjøp. Når det da oppdages at noen forsøker å svindle han eller andre ved å tilby fake Rolex, så er det supert at det tas tak i og fjernes fra markedet.Har aldri vært på Klokkeriet, og kjenner ikke Qeaam Malilck, men hva slags autoritet har han som gjør at han kan beslaglegge klokker? Er han politi?
Har aldri vært på Klokkeriet, og kjenner ikke Qeaam Malilck, men hva slags autoritet har han som gjør at han kan beslaglegge klokker? Er han politi?
Betviler ikke det og er ikke uenig. Men han har nok bare brukt feil ord og ikke noe galt med det. Stort sett Politi og Toll som «beslaglegger»Qeaam har vært tungt inne i klokker gjennom mange år og mange som søker råd hos han ved kjøp. Når det da oppdages at noen forsøker å svindle han eller andre ved å tilby fake Rolex, så er det supert at det tas tak i og fjernes fra markedet.
Vi bør takke om noen faktisk er "autoritære" nok til å beslaglegge/destruere fake klokker, der hensikten er å selge de som originale.
Han gjør vel egentlig bare en borgerplikt?![]()
Men lurt å belyse og spesielt om det faktisk også er produsert falske "Bjerkekvitteringer".Jeg er kanskje altfor forsiktig, men som det pirkes litt borti syns jeg også at slike innspill på sosiale medier kan skape en del spørsmål.
Personlig så tenker jeg uansett at det er deler av "klokkemiljøet" (eller kanskje "flippemiljøet") jeg ikke ser noen større oppside ved å involvere klokkeinteressen min i![]()
Har aldri fått inntrykk av at klokkene blir fremstilt som mer attraktive fordi de er kjøpt hos Bjerke. Men at de er kjøpt i Norge er mer vesentlig å informere om ift mva som mange er fryktelig opptatt av.Det var nok å forvente at sånn ble utnyttet til forfalsknings grensen.
"Bjerke Kjøpt" er det ultimate salgs argumentet på det norske markedet.
Klokkene er nok velsignet 3 ganger før de forlater butikken
Vis vedlegg 401818