Førstereis med MS Bjerke

Gratulerer med veldig flott og solid ur - sikker førsteklokke dette! Kos deg med klokka og resten av ferien!
 
Fullt klar over det. Oslo er vrien å finne parkering i! Heldigvis er fruen fullt kapabel til å flytte bilen, om noen med blått bevis skulle trenge den :oops:
Helt innafor dette, @jorgenht ;) Ser for meg desperasjonen i blikket ditt i letingen etter p-plass i en by du sikkert ikke er lommekjent i, vel vitende om Tudoren som lå og ventet i kjelleren på Bjerke! Og med fruen ventende i bilen er det greit å "låne" en av sikkert flere hc-plasser...
 
Helt innafor dette, @jorgenht ;) Ser for meg desperasjonen i blikket ditt i letingen etter p-plass i en by du sikkert ikke er lommekjent i, vel vitende om Tudoren som lå og ventet i kjelleren på Bjerke! Og med fruen ventende i bilen er det greit å "låne" en av sikkert flere hc-plasser...

Takk for ”forståelse” :D
Skal ha bedre tid om jeg skal et sånt ærende igjen.
 
Litt usikker på hvor dette kan postes, men siden jeg har en tråd her- som jo handler om opplevelsen av både butikk og klokke så blir det her.

Nå har Pelagosen sitter på hånda siden jeg kjøpte den. Ikke hentet ut, men kjøpt. Dette var første helgen i ferien min. Knallstart!
Gjennom oppussing, maling, bading, en liten overlandingtur, som førte til bilskruing, mer bading- og jobb.
Jeg har kanskje et annerledes syn på det enn mange- men om en klokke er tenkt som et ”verktøy” og skal tåle 500m med vann over seg- ja da tåler den jammen alt jeg driver med. Verktøy og verktøy, nå dykkes det vel med dykkecomputere og klokke for nostalgi.
Uansett, jeg ville nå bare vise frem hva noen måneder med ”bruk” gjør med klokken.
Spenne:
86630191-7A31-4C59-AA28-94A47DD448E8.jpeg

Kasse:
18659BF3-40F3-4406-BDE6-98C309B61173.jpeg

F7812326-31A9-4A0D-A06D-6D63AA147209.jpeg
59677893-8151-44C6-ADB7-911CFFA337F9.jpeg

Og til slutt lenken, som stort sett ser lik ut over hele:
F7FB0E4A-B122-4DF8-8234-7220FAF94120.jpeg

Hvor vil han med dette spør kanskje mange?
Jeg tenkte det var fint å vise frem en klokke som ble brukt. Den ligger ikke pent i en opptrekker, eller i en skuff. Klart, den er på langt nær så kostbar som veldig mye annet. Fortsatt strålende fornøyd, og der jeg i lang tid har hatt lyst på en Submariner- har nok denne slukket tørsten.
Nå får jeg se meg om etter en klokke med GMT funksjon, for det kan vel være kjekt å ha? Kan jo være lov å håpe på at det er Explorer 2 som får en liten oppdatering neste år- og at jeg er så heldig å få stå på den sagnomsuste ventelisten.
Takk for meg.