Personlig synes jeg sub er penest uten dato. Kjøp deg en splitter ny 114460!
Heisann!
Den føles tyngre ut. Dette er også fordi de nye klokkene ikke har hule lenker. Det var litt uvant å gå over til en ny GMT fra en 85mod datejust kan man si. Jeg har prøvd både den gamle GMT (94mod) og min egen GMT rett etter hverandre. Jeg må innrømme at kvalitets følelsen er hakket bedre på de nye, men de gamle er mindre tunge på hånda. Med datejusten kjente jeg aldri noe særlig til at klokken var på hånda, mens med den nye GMT'en kjennes det mer tydelig, men det er ikke plagsomt på noen måte. Noen liker jo tyngre klokker.
Du skal selvsagt ha deg en skvett ny Sub med dato.
Dato blir du fort avhengig av, og cyclopsen er jo mye av sjarmen med Rolex.
Butikkny fordi du planlegger uansett å ha denne klokken resten av livet, ikke sant?![]()
Hei. Jeg får slenge meg på denne tråden for å få noen tips fra dere som besitter litt kunnskap. Jeg har lenge siklet på en Rolex 16610, men sliter med å finne en godt brukt som samtidig er komplett. De som kommer her på forumet blir solgt med engang. Hvis dere kun skulle hatt en Rolex, ville dere valgt 16610 med dato, eller 116610. Unnskyld hvis jeg spør dumt, men hva står "LN" for bak en klokkemodell?