Takk takk, unboxing-tråd ja, kanskje. Klokken blekner jo mot det meste annet her på forumet . Når det kommer til fremtidige klokker gjenstår det og se, men må innrømme Helson Sharkdiver i bronse frister. Kanskje neste år.
????? neste år? men det er jo sånn.... 1....2.....3.....4........ #!"&@ .... mange dager til! syntes du burdde kjøpe den klokka før sommeren. en sommerbeater syntes jeg er noe alle skal unne seg!
Takk takk, unboxing-tråd ja, kanskje. Klokken blekner jo mot det meste annet her på forumet . Når det kommer til fremtidige klokker gjenstår det og se, men må innrømme Helson Sharkdiver i bronse frister. Kanskje neste år.
Altså tror jeg venter til denne har ankommet før jeg begynner å se etter en ny . Og når sant skal sies liker jeg å kjøpe ting som på en måte overgår det forrige jeg kjøpte, hehe. Ingen vits å kjøpe dårligere.
Hamilton Khaki er veldig mye for pengene! I tillegg er dette en klassiker, Hamiltions eget design som de har vært kjent for siden krigen. Selv om urverket nå er ETA er ikke dette noen homage på noen som helst måte. Og utformingen på kassene overgår IMO de aller fleste andre merker. Finnish er merktbar høyere enn f.eks Cerrtina og Tissot, selv om desse gjerne ligger høyere i pris. Gratulerer!