Første klokkekjøp, trenger tilbakemelding. 10-12k max

Det var vel kanskje min? :p Liker den meget godt hvertfall.

Den ligger på rundt 14k ny. Kanskje du kan få prutet 10-15%. Vet at de har en på Thune Egertorget og hos Urmakeren i Torggata hadde de en sist jeg var innom der. Anbefaler sistnevnte. Meget hyggelig fyr og man skal jo støtte de små forhandlerene :)

Chrono24 har jeg hørt fungerer stort sett greit. Husk at du må plusse på 25% moms, så ligger LDD på rundt 10k lønner det seg nok heller å kjøpe en ny i Norge i stedet.

Det var nok det da? :)

Idag fant jeg 2 urmakeren som fører Longines i Stavangerområdet. Jeg fikk sette litt av hvert på armen, men favorittene var Longines Conquest med ceramisk bezel og Legend Diver. Men også Bruvik Fjord med automatikk. Den ene urmakeren hadde også 2 divers uten dato så denne seilet plutselig opp på førsteplass. En utrolig flott klokke!

Nå gjelder det bare å gå runddansen med meg selv å finne ut hvilken det blir ;) det dukker nok opp en unboxing snart tenker jeg!

Det var nok det da? :)

Idag fant jeg 2 urmakeren som fører Longines i Stavangerområdet. Jeg fikk sette litt av hvert på armen, men favorittene var Longines Conquest med ceramisk bezel og Legend Diver. Men også Bruvik Fjord med automatikk. Den ene urmakeren hadde også 2 divers uten dato så denne seilet plutselig opp på førsteplass. En utrolig flott klokke!

Nå gjelder det bare å gå runddansen med meg selv å finne ut hvilken det blir ;) det dukker nok opp en unboxing snart tenker jeg!

Nylig fått i hus en LLD uten dato selv, og jeg må si meg meget fornøyd med den :) Absolutt et godt valg dersom du går for LLD, det være med eller uten dato. Da ser jeg frem til unboxing! :cool: