Fæl gammel Rolex

Det var det jeg sa i går. Hvis du hadde gjort som jeg foreslo hadde du fortsatt hatt dine surt oppsparte midler, og du hadde samtidig vært kvitt skrammelet.

"Is-terningene" er fine.

Ser ut som den trenger ny skive og nye visere. Kanskje en bezel insert i samme slengen vil gjøre underverker ;):D

Kunne jo byttet viserne til noen som ikke var så falmet. Det samme gjelder den ringen rundt klokka. Hørt at Bjørklund sikkert kan polere den opp også. Hvis det hadde blitt gjort kunne jeg sikkert kjøpt den for en 50 lapp for å sette inn et sånt nytt batteri verk som går riktig.

Der ser tilogmed ut at de har brukt plast glass og ikke årntli glass, skjønner ikke at Rolex er så dyrt når de ikke holder bedre. ;)

Skjønner ikke hva dere driver å babler om. Dette er ikke noe vits i å ta service på! Med mindre det har noen personlig verdi.

Gammalt røkkel! :mrgreen:

Siden det er fredag og jeg føler meg gavmild i dag foreslår jeg at vi bytter likt.
Min "joe rodeo";) mot spikerstålet ditt. Mulig jeg burde hatt noen lapper av deg i bytte...:cool:

Grusomt! ;)
Det er så leit å se at noen har det så vanskelig økonomisk at de ikke har råd til å kjøpe seg en ny og fin klokke.

Huff.. Stakkars den uvitne mannen som søker info om en gammel Rolex han har arvet og finner denne tråden :rolleyes: "Jaja, da går det i søppla da" :p

Har bare en ting og si ...Blæhh!
"Dykkerklokke" som ikke tåler vann mer, og som du må ha lommelykt tilgjengelig for å kunne lese i mørket, nei takk!

Jeg stemmer for at vi fortsette tråden i samme stil, OG lager en mengde tilsvarende, samt bombarderer internasjonale forum med tilsvarende tråder. PÅ den måten kan vi muligens dra ned verdien på div gammel spikerstål, og før du vet ordet av det, flommer det over av super billige og ubesudlede ur.