Explorer ll 16750 på Jubilee-lenke

Medlem
11. aug. 2014
Innlegg
4
Hei Dere.

Jeg har nylig sett et bilde av en Explorer ll på jubilee-lenke. Det så helt kanon ut i mine øyne. Jeg har funnet noen uoriginale lenker som etter sigende skal passe til min 16750 med sort skive, men har lyst på en original. Det er jo kjekt å kunne ha noe å bytte til innimellom.

Er det noen som vet hvilken lenke man må anskaffe seg? Endlinks? Legger ved et bilde skamløst stjålet fra internettet.

Kjør gjerne diskusjon:)


1541_1.jpg
 
Det er vel samme kasse på 16570 som på 16710, så vil tro at tilsvarende lenker passer. @Loevhagen delte en tabell som viste hvilke lenker og endeledd som passer på forskjellige modeller i en av trådene om GMT på jubilee, men finner ikke igjen akkurat nå. Men du må vel ha 62510-lenke og 502t (uten lug holes) eller 502b (med lug holes).

Når det gjelder diskusjon, så er ikke jeg like sikker på om jeg synes jubilee fungerer på explorer, men det kan jo endre seg :) Men synes umiddelbart at det fungerer bedre på GMT iom at bezel også er litt "shiny" der, noe som ikke er tilfelle på explorer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Bond
Takk for svar. Det høres ikke helt feil ut det du sier der. Skal sjekke om jeg finner tabellen, eit om han poster den her selv. Jeg synes de børstede ytterleddene står veldig fint til den børstede bezelen og kassen, men smaken er jo som baken:)
 
Hei @Vintagewatch

Jeg har en 96 16570 med Jubilee. Her er det 502 endlinks som passer (har lugholes) Selvfølgelig ikke uhildet og mener denne lenken kler uret godt!

Vis vedlegg 104586
Helt enig med deg, synes det ser meget oppegående ut. Kjekt å ha noe å variere mellom også, ser ut som et helt annet ur med den lenken spør du meg.

Helt lik som min den der, med lug holes. 502B-endlinks da?

Om noen som leser posten har lenke og riktige endlinks for salg er det bare å sende en PM
 
Helt enig med deg, synes det ser meget oppegående ut. Kjekt å ha noe å variere mellom også, ser ut som et helt annet ur med den lenken spør du meg.

Helt lik som min den der, med lug holes. 502B-endlinks da?

Om noen som leser posten har lenke og riktige endlinks for salg er det bare å sende en PM
Heisann. Står kun 502 på endlinks-en.