Eurobonus

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Innlegg
4.700
Sted
Ingensted
Har en del ubrukte SAS eurobonus poeng. Svir av noen 100k poeng nå til en høsttur (fly og hotell) rundt i Europa på SAS Pluss i «høstferien», men har mer igjen som ønskes brukt før døren lukkes for godt til dette (møkka) selskapet - noen forslag?
 
  • Liker
Reaksjoner: Dr.Skinnywrist
Har en del ubrukte SAS eurobonus poeng. Svir av noen 100k poeng nå til en høsttur (fly og hotell) rundt i Europa på SAS Pluss i «høstferien», men har mer igjen som ønskes brukt før døren lukkes for godt til dette (møkka) selskapet - noen forslag?

-Vært på Svalbard? Gunstig poengmessig, meget eksotisk - selv om jeg nok ikke ville valgt meg høsten. Heller midtsommer eller aller helst midtvinter.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
-Vært på Svalbard? Gunstig poengmessig, meget eksotisk - selv om jeg nok ikke ville valgt meg høsten. Heller midtsommer eller aller helst midtvinter.
Takker for et meget godt forslag, vært der 3 ganger - sommer, høst og vinter. Fantastisk flott sted, men søker nå noe litt annet.
 
Har selv 600.000p og har bestilt en tur til New York i Desember med business for 200.000p for meg og madammen, denne reisen ble tidlig kansellert men har fortsatt ikke fått returnert poengene, helt utrolig.. Hadde prøvd å brukt alt på reise, sas shoppen er jo så latterlige poengpriser at en må le.
 
  • Wow
Reaksjoner: Gin
Har aldri forstått poenget med Plussreiser i Europa. Det er et dårlig måltid til en høy pris.
Enig i det, men i lys av hva Lynch har opplevd ovenfor, så ønsker jeg ikke å fly med SAS utenfor Europa. Driter de seg ut her og ikke får oss hjem igjen, så finnes det alltids alternativer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Lynch
Enig i det, men i lys av hva Lynch har opplevd ovenfor, så ønsker jeg ikke å fly med SAS utenfor Europa. Driter de seg ut her og ikke får oss hjem igjen, så finnes det alltids alternativer.

De har bæsjet seg kraftig ut mer enn en gang i det siste ja. Jeg håper de lærer og overlever, men har mine tvil. .
Selv har jeg nesten tømt poengkontoen på en reise til Miami i oktober. Kabinpersonalet skal starte lønnsforhandlingene i september, så jeg er ikke sikker på at det blir tur. Har ikke booket noen hoteller som ikke kan avbestilles for å si det sånn.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan og Gin
Koster vel mye med poeng for hotel-lovernattinger @Gin ? En kamerat anbefalte meg ikke å gjøre dette da poengprisen pr natt er veldig høy i følge han, men når målet er og bare bruke poengene hadde jeg gjort det samme.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin